کد خبر: ۱۶۶۹۰۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
قائم مقام باشگاه سپاهان درباره سرپرستي ترابيان در اين باشگاه گفت: تا انتخاب مديرعامل جديد رييس هيات مديره سرپرستي باشگاه را برعهده دارد و بنده هم به عنوان قائم مقام در خدمت او خواهم بود.
مسعود تابش در اين باره اظهار کرد: پس از جلسه هيات مديره تصميم گرفته شد مهندس ترابيان رييس هيات مديره باشگاه به طور موقت سرپرستي باشگاه را تا انتخاب مديرعامل جديد برعهده داشته باشد و بنده هم به عنوان قائم‌مقام در کنار او فعاليت کنم.

به نقل از ايسنا، وي در واکنش به اينکه گفته مي‌شود عليرضا رحيمي به دنبال برکنار کردن زلاتکو کرانچار بوده اما هيات مديره خود او را برکنار کرده است گفت: اين شايعات به هيچ وجه صحت ندارد. رحيمي چند بار استعفا داده بود و اين بار هم خودش استعفا داد. هيچ‌کسي از اعضاي هيات مديره موافق رفتن او نبود و اصلا بحثي درباره کرانچار نداشتيم. رحيمي خودش پافشاري کرد که من خسته شده‌ام و مي‌خواهم بروم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به اينکه جباري چقدر از پول دريافتي را به سپاهان برمي‌گرداند، گفت: جباري اگر خودش صلاح دانست، مبلغي که دريافت کرده را اعلام مي‌کند اما او طبق توافق انجام شده تمام پولي را که دريافت کرده به سپاهان برمي‌گرداند. ضمن اينکه جباري تا نيم فصل نمي‌تواند در تيمي بازي کند و ما هم منتظر او هستيم تا با برطرف شدن مشکلاتش بتواند در نيم فصل به سپاهان ملحق شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها