کد خبر: ۱۶۶۸۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
آناليزور استقلال مي‌گويد بازيکنان استقلال فداکارانه برابر بوريرام ظاهر شدند و کار آنها فراموش شدني نيست.
شاهرخ بياني درباره‌ي پيروزي استقلال برابر بوريرام تايلند گفت: نيمه اول تيم را به گونه‌اي آرايش کرده بوديم که گل نخوريم و تا اندازه‌اي هم در اين امر موفق بوديم اما روي يک صحنه بطور ناگهاني دروازه‌مان باز شد. آنها فشار خوبي از همان ابتدا روي ما وارد کردند که دليلش هم ولع بوريرامي‌ها براي رسيدن به پيروزي بود. آنها برد مي‌خواستند اما با تغييرات اعمال شده از سوي قلعه‌نويي و آمدن مجيدي در نيمه دوم، تيم انرژي مضاعفي گرفت. مجيدي در استارت زدن، روي دست ندارد و ما مي‌دانستيم که با توجه به کندي دفاع بوريرام، مي‌توان از اين نقيصه بخوبي استفاده کرد. حتما مي‌دانيد که تايلندي‌ها در آنجا خيلي بچه را اذيت کرده بودند و جو بدي ايجاد کردند اما خدا را شکر ما نتيجه لازم را گرفتيم.

به گزارش ايسنا، او در ادامه افزود: بوريرامي‌ها در ارسال‌ها بطور کلي خيلي خطرناک هستند. بيشتر گلهايشان را هم از اين سيستم زده‌اند و بخوبي مي‌توانند در فضاهاي مختلف بازي تکضرب را دنبال کنند. اما بازيکنان استقلال خيلي باهوش عمل کردند و در نيمه دوم توانستيم کناره‌هاي آنها بخصوص جناح راست بوريرام را از بازي خارج کنيم و کار را به ميانه ميدان بکشانيم. اعتقاد دارم بازيکنان استقلال با وجود همه مشکلات مالي فداکارانه کار کردند و دست همه آنها هم درد نکند. اين تيم لياقت قهرماني آسيا را دارد و پتانسيل اين هدف هم در اين تيم موجود است. کار بزرگ کادر فني استقلال در اين ديدار فراموش نشدني است و بايد دست هواداراني را هم که هميشه از اين تيم حمايت کرده‌اند به گرمي فشرد.

آناليزور استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که ديدار تيمش با اف سي سئول را چگونه مي‌بيند، اظهار کرد: ما فيلم بازي‌هاي اف سي سئول را ديده‌ايم و آناليزهاي لازمه را طي گزراشي به فتح‌الله زاده مي‌دهيم تا با خود به کره ببرد. فکر مي‌کنم مساوي برابر اف سي سئول هم نتيجه خوبي است و ما مي‌توانيم روي حضور همه هواداران فوتبال ايران فارغ از رنگ در ورزشگاه آزادي حساب کنيم. اينجا يک بحث ملي مطرح است. در هر حال تيم اف سي سئول بسيار سرعتي و خطرناک در حملات است اما من به بازي با آنها بسيار اميدوارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها