کد خبر: ۱۶۶۸۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال بانوان استقلال مي‌گويد بازيکنان هنوز به آمادگي کامل نرسيده‌اند، اما مقابل ملوان خودشان را از پيش بازنده نمي‌دانند.
مريم حسن‌زاده درباره ديدار تيمش با ملوان، در هفته سوم ليگ برتر فوتبال بانوان، گفت: اين هفته مصدوم زياد داريم و بازيکنان نيز هنوز به آمادگي کامل نرسيده‌اند. من هم به دليل حضور در کلاس مربيگري مدتي در تمرينات حضور نداشتم. بايد ببينيم مصدومان چه شرايطي دارند و مي‌توانند در ديدار با ملوان حضور داشته باشند يا خير.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در اين مدتي که در کلاس مربيگري بودم، به اين موضوع فکر مي‌کردم که از چه راه‌هايي مي‌توان ملوان را شکست داد. بازي سختي مقابل اين تيم خواهيم داشت، اما خودمان را بازنده نمي‌دانيم.

حسن‌زاده در پاسخ به اين سوال که سال گذشته در بازي رفت و برگشت مقابل اين تيم شکست خورديد فکر مي‌کنيد بتوانيد اين تيم را شکست دهيد، اظهار داشت: سال گذشته تيم‌مان دير بسته شد و اولين حضورمان را در ليگ تجربه مي‌کرديم، البته امسال هم تيم‌مان دير بسته شد، اما يک سال تجربه حضور در ليگ برتر را داريم. تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا برنده از زمين خارج شويم و نتيجه خوبي بگيريم.

سرمربي تيم فوتبال بانوان استقلال درباره شرايط مالي اين تيم، عنوان کرد: منتظريم به باشگاه پول برسد. البته در بانوان اين پول‌ها آنقدر زياد نيست و فقط براي شارژ روحي بازيکنان و حل برخي مشکلات مناسب است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها