کد خبر: ۱۶۶۸۱۲
زمان انتشار: ۰۰:۱۰     ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
«محمود الزهار» از رهبران برجسته جنبش حماس تاکید کرد که جبهه خلق و جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین آمادگی خود را برای تشکیل جبهه ملی علیه مذاکرات بین تشکیلات خودگردان و رژیم اشغالگر اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آلمان، «محمود الزهار» در دیدار با افسران وزارت کشور در شمال نوار غزه گفت که «محمود عباس» به مذاکرات سازش روی آورد در حالی که شهرک‌سازی ادامه دارد و قدس به طور گسترده یهودی‌سازی می‌شود و درخواست‌هایی از وزرای اسرائیلی مبنی بر لغو توافقنامه اسلو وجود دارد.

وی اشاره کرد که حماس وقت را تلف نکرده و برای حمایت از مقاومت در نوار غزه و آمادگی برای هر گونه رویارویی آتی با رژیم اشغالگر اسرائیلی تلاش می‌کند.

الزهار تاکید کرد که مذاکرات سازش بی‌فایده است و جبهه خلق و جبهه دموکراتیک نیز آمادگی خود را برای تشکیل جبهه ملی علیه مذاکرات اعلام کرده‌اند.

بسته شدن حرم شریف ابراهیمی

اداره اوقاف الخلیل اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده حرم شریف ابراهیمی را به طور کامل به روی نمازگزاران مسلمان می‌بندد.

بر اساس این گزارش رژیم صهیونیستی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه آینده به مناسبت اعیاد یهودیان، حرم ابراهیمی را به روی نمازگزاران فلسطینی می‌بندد و تنها شهرک‌نشینان مجاز هستند وارد این حرم شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها