کد خبر: ۱۶۶۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش جهان، سایت ضدانقلابی گویا نیوز در یادداشتی به قلم ناصر مستشار، از طرفداران حمله نظامی به ایران، نوشت: تاکنون تقلید از (امام) خمینی در سرنگونی شاه یکی از افتخارات همه جناح های کنونی نظام بوده است. اما چرا تقلید از یک روحانی متقی بنام آیت الله دسغیب که در نبرد با ظلم نظام اسلامی پیشتاز هست نمی تواند مرجع تقلید اصلاح طلبان شود؟ نیروهای اصلاح طلب از آن جهت خمینی را نستوه می نامند، چراکه او را مصمم و مبارز علیه ظلم شاه ارزیابی می کردند اما اینک همان نیروهای یاد شده از تقلید و اجماع پیرامون نطرات آیت الله دستغیب اباء دارند، براستی چرا؟

نویسنده که به نظر می رسد از بی اعتنایی اپوزیسیون به مواضع آقای علی محمد دستغیب ناراحت است، در ادامه آورده است: نیروهای سکولار ولائیک که همچنان به جدائی دین از حکومت پافشاری می نمایند و یکی از پرنسیب های آنها شمرده می شود اما همواره از روحانیونی که با ظلم حکومت دینی پیشتاز باشند حمایت نموده اند! اما اصلاح طلبان جرات حمایت و پشتیبانی از یک روحانی آزاده مانند ؛ آیت الله دستغیب را ندارند تا انتخابات نمایشی و غیر دمکراتیک مجلس شورای اسلامی پیش رو را با همت هرچه بیشتر بایکوت نمایند!

گویانیوز در بیان علت منزوی شدن دستغیب عنوان کرده است که "شیرینی شرکت در قدرت برای اصلاح طلبان آنقدر با مزه است که آنها را وسوسه می سازد تا با هر ابزاری در هرم حکومتی شریک گردند!"

گفتنی است، علی محمد دستغیب از روحانیون حامی سران فتنه است که در روزهای اخیر انواع اتهامات را به مسئولان نظام و حتی جمهوری اسلامی نسبت داده است. البته تاکنون برخوردی با وی نشده است.

وی چند روز پیش هم خواستار لغو حصر موسوی و کروبی شد و این موضوع را به عنوان یکی از شروط حضور در انتخابات ذکر کرد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها