کد خبر: ۱۶۶۷۶۵
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت : بازيکنان اين تيم براي ديدار با پرسپوليس تهران تمرينات خوبي را پشت سرگذاشته اند و براي اين ديدار بسيار باانگيزه اند.
 زلاتکو کرانچار پنجشنبه شب در نشست خبري پيش از ديار تيمش با پرسپوليس تهران افزود: بازيکنان سپاهان در بهترين شرايط آمادگي قرار دارند و فرداشب بهترين بازي خود را مقابل پرسپوليس به نمايش خواهند گذاشت.

به گزارش ايرنا، وي با بيان اين که پرسپوليس امسال به مراتب از پارسال قوي تر است ، تصريح کرد: اين تيم از کادرفني خوبي برخوردار است و علي دايي در مدت کوتاهي که مسووليت اين تيم را برعهده گرفت توانست نتايج خوبي را به دست آورد.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان با اشاره به اينکه در اين ديدار خانگي از حمايت تماشاگر برخوردار هستيم، اظهار کرد: براي حريف احترام قائل هستم اما سپاهان در گذشته نيز نشان داده است که مقابل تيم هاي پرطرفدار با اعتماد به نفس بيشتري بازي مي کند.

وي درباره ترکيب تيمش براي ديدار فرداشب مقابل پرسپوليس گفت : محرم نويد کيا را به دليل مصدوميت و مجتبي جباري را به دليل دوري از تمرينات در ديدار فردا در اختيار نداريم اما در نبود آنها تغييري در شيوه بازي ما بوجود نخواهد آمد.

کرانچار ادامه داد: به فکر ارائه يک بازي تهاجمي و حمله به دروازه حريف هستيم و سعي مي کنيم خط دفاع پرسپوليس را اسير تاکتيک خود کنيم .

وي جدايي عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه سپاهان به دليل اختلاف نظر با خود را رد کرد و گفت : رابطه من با وي بسيار صميمي بود و هميشه درباره تيم و بازيکنان با يکديگر مشورت مي کرديم تا وضعيت تيم در سطح بالا حفظ شود.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان تصريح کرد: رحيمي گفت که به دليل پايان قراردادش از سپاهان جدا شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها