کد خبر: ۱۶۶۷۵۳
زمان انتشار: ۲۲:۱۴     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: حاشيه‌هايي که تايلندي‌ها شب پيش از بازي در هتل به وجود آوردند، يکي از عوامل بردمان در بازي با بوريرام بود.
ميرشاد ماجدي بعد از برد دو بر يک روز گذشته تيمش در ليگ قهرمانان آسيا که به صعود اين تيم به نيمه‌نهايي منجر شد، گفت: بازي خيلي خوبي بود، همه ديدند که چقدر خوب فوتبال بازي کرديم و کاملا مستحق برد بوديم. خوشبختانه به آنچه که حق‌مان بود رسيديم.

به گزارش فارس ، وي در مورد برنامه آينده استقلال در ليگ قهرمانان آسيا تصريح کرد: ظهر امروز از شهر بوريرام به بانکوک خواهيم رفت و حدود ساعت 23 نيز از بانکوک راهي سئول کره‌جنوبي خواهيم شد.

ماجدي با گلايه از ميزباني تايلندي‌ها و حرکتي که شب پيش از بازي در هتل داشتند، تاکيد کرد: شب پيش از مسابقه، آقايان در هتل محل اقامت ما پارتي برگزار کرده بودند. خيلي تلاش کرده و صحبت کرديم که اين مسئله را خنثي کرده و تمام کنيم اما آنها از قصد قبول نمي‌کردند و به کارشان ادامه دادند. اين مسئله باعث شد بچه‌ها تا صبح نخوابند و ما هم تا صبح بيدار بوديم. مجبور شديم موضوع را به ناظر AFC گزارش دهيم و حتي نامه‌اي تنظيم کرده و تقديم‌شان کنيم. کار به جايي رسيد که پليس هم وارد عمل شد. ميهمانان شرکت‌کننده در اين پارتي شرايط روحي و رواني مناسبي نداشتند و مدام در هتل مي‌چرخيدند.

وي افزود: البته اين اتفاق در روحيه و انگيزه بازيکنان‌مان تاثير گذاشت و به واقع يکي از عوامل برد ما بود. البته ما از نظر تاکتيکي هم خصوصا در نيمه دوم برتر از حريف بوديم و در نهايت آنها را شکست داديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها