کد خبر: ۱۶۶۷۴۶
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تيم ما امروز نمي توانست تيم ليگ يکي ار ببرد چه برسد به تيمي مثل گسترش فولاد.
 لوکا بوناچيچ پس از شکست 2 بر صفر مقابل تيم فوتبال گسترش فولاد با حضور در کنفرانس خبري اظهار داشت: در ابتدا اين پيروزي را به تيم و هواداران گسترش فولاد تبريک مي‌گويم. بعد از بازي هفته گذشته‌مان مقابل استقلال بازيکنان ذوب آهن بازي‌ها را تمام شده فرض مي‌کردند و اين يکي از عوامل شکست ما در اين ديدار بود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: امروز ذوب آهن نمي توانست مقابل يک تيم ليگ يکي هم پيروز شود چه برسد به تيمي مثل گسترش فولاد.

بوناچيچ افزود: من دو سال پيش هم در دسته يک هدايت گسترش را بر عهده داشتم. اين تيم نسبت به آن موقع پيشرفت خوبي داشته و اگر مثل امروز بازي کند قطعاً رتبه‌هاي تک‌رقمي ليگ را به دست خواهد آورد.

سرمربي ذوب آهن شوت هاي از راه دور تيم گسترش فولاد را باعث غافلگيري تيمش دانست و گفت:‌ جنگندگي و انگيزه بازيکنان گسترش باعث شد که آنها به پيروزي برسند. همه شرايط در اين ديدار نرمال بود و بازيکنان گسترش به خوبي توانستند فعل خواستن را صرف کنند.

بوناچيچ خاطرنشان کرد: بخش عمده مشکل تيم ما در خط دفاعي است که نسبت به دو خط ديگر ضعيف‌تر است. ما اگر در ادامه بازي هاي فصل هم اينگونه بازي کنيم قطعاً در ديدارهاي آينده به مشکلات بيشتري برخورد خواهيم کرد.

وي در پاسخ به خبرنگاري که درباره تغيير رفتار اين مربي سوال کرده بود اظهار داشت که من در رفتارم تغيير ايجاد کرده ام و نسبت به گذشته آرام تر شده ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها