کد خبر: ۱۶۶۷۳۸
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فجرسپاسي گفت: اگر در مس مي ماندم مشکلات عديده اي به وجود مي آمد چون عده اي مي خواستند در کارم دخالت کنم.
محمود ياوري در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل استقلال خوزستان درباره بازگشتش به فجر عنوان کرد:به هر حال انسان در زندگي يا خودش تصميم مي گيرد و يا برايش تصميم مي گيرند.من براي رفتنم از فجر خودم تصميم نگرفتم اما درباره بازگشتم به اين تيم و شهر شيراز خودم تصميم گرفتم.

به گزارش اوج، وي ادامه داد:من به خاطر مردم و هواداران و به دليل ارادتي که به شهيد سپاسي دارم به خواست مديران باشگاه به فجر بازگشتم.

سرمربي سابق مس درباره فرآينده کناره گيري خود از اين تيم گفت:من بلافاصله پس از بازي مس با ملوان از اين تيم استعفا دادم اما آن را قبول نکردند.در بازي با نفت تهران هم جهرمي،مدير رسانه اي تيم به من گفت که ايرانمنش،مديرعامل باشگاه از من خواسته که تا آمدن سرمربي جديد بمانم و به همين دليل در بازي با فولاد خوزستان روي نيمکت نشستم و تيم را همراهي کردم.من هم به خاطر مردم خوب کرمان و مشوقين مس در بازي با فولاد در کنار تيم بودم.

وي افزود:شرايط در آنجا به گونه اي بود که نمي توانستم ادامه بدهم و امنيت نداشتم.البته منظورم امنيت جاني نيست بلکه از نظر امنيت شغلي شرايط مدنظرم وجود نداشت.اگردر مس مي ماندم مشکلات عديده اي به وجود مي آمد چون عده اي مي خواستند در کارم دخالت کنم.

ياوري تاکيد کرد:فجر خانه دوم و بعضا اول من است.من شيرازي ها و تيم فجر را دوست دارم و جعفري و عاري از مديراني هستند که در امور فني تيم دخالت نمي کنند.اين تفاوت نوع نگرش مديران کرمان و شيراز است.من بر کارم تمرکز دارم و مشکلي در فجر ندارم.

وي درباره تيم استقلال خوزستان گفت:خوشبختانه کلانتري از اين تيم شناخت خوبي دارد و من هم با توجه به بازي که با اين تيم در زمان حضورم در مس انجام داده بوديم،اطلاعات تکميلي را به کلانتري دادم.خوزستان هميشه پرمهره بوده و بازيکنان نامي داشته است.

سرمربي فجر افزود:مهم اين است که بازيکنان فجر مي خواهند در اين مسابقه پيروز شوند.اين خواست بازيکنان فجر است که مي تواند در اين بازي تصمين کننده نتيجه باشد.

ياوري درباره تغيير کادر مربيان فجر پس از حضورش در اين تيم گفت:کادر فني در زمان غلامحسين پيرواني زحمات زيادي کشيد.دوستي من با او به سالهاي قبل باز مي گردد و من هم در برق و هم در فجر با او کار کردم.من از کادر قبلي تشکر مي کنم اما سه مربي را آورده ام که هر سه از خانواده فجر هستند.کلانتري،علي رغم سن جواني که دارد از مربيان آکادميک است که فوتبال را خوب مي فهمد.خرمزي به نوعي اسلحه پنهان من است و نادر غبيشاوي هم در گذشته دروازه بان فجر بوده است و از مربيان با اخلاق محسوب مي شود.

ياوري افزود:به اميد خدا کار را شروع مي کنيم و اميدواريم خواسته هواداران را برآورده کنيم.ما به زمان نياز داريم تا به تيمي که مي خواهيم برسيم.

وي درباره بحث هاي مطرح شده پيرامون تغيير محل برگزاري بازي هاي فجر در شيراز گفت:من هرگز نگفته ام که در کدام زمين بازي کنيم.حرف من اين است اگر براي زمين ورزشگاه حافظيه 2 ميليارد هزينه شده است،چرا وضعش اين است؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها