کد خبر: ۱۶۶۷۲۵
زمان انتشار: ۲۱:۵۳     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال نفت گفت: ابتدا دنبال بازي زيبا و پس از آن به دنبال 3 امتياز مقابل ملوان هستيم.
يحيي گل‌محمدي در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار تيم‌هاي نفت و ملوان، اظهار داشت: هرچه که بازي‌ها جلوتر مي‌رود شرايط حساس‌تر مي‌شود. ما در اين هفته با تيم‌ خوب ملوان بازي داريم که هميشه براي من قابل احترام بوده است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد:‌ ملوان همواره تيم خوبي دارد. بازي سختي مقابل اين تيم خواهيم داشت. با توجه به شرايط جدول آماده شده‌ايم تا در بازي فردا ابتدا بازي خوبي به نمايش بگذاريم و بعد 3 امتياز را از آن خود کنيم.

سرمربي نفت تصريح کرد: اميدوارم بتوانيم در بازي فردا از موقعيت‌هاي به دست آمده استفاده کنيم. در يکي دو بازي اخير در خط حمله خوب عمل نکرديم و نتوانستيم به نحو احسن از موقعيت‌ها خوب استفاده کنيم اما اميدوارم اين موضوع در بازي فردا پيش نيايد.

گل‌محمدي در مورد اينکه محروم و مصدومان نفت براي ديدار مقابل ملوان چه بازيکناني هستند، گفت:‌ ما اولادي را به علت مصدوميت در اختيار نداشتيم که او از اين هفته به تمرينات اضافه شده و در ليست 18 نفره قرار گرفته است.

سرمربي نفت در مورد وضعيت سوشا مکاني که با او در تمرينات درگير شده و در اختيار کميته انضباطي باشگاه قرار گرفته بود، تصريح کرد: هنوز کميته انضباطي راي خود را در اين زمينه صادر نکرده است.

گل‌محمدي در مورد اينکه تيم نفت تاکنون عملکرد خوبي داشته و آيا مي‌تواند همين روند را در نيم‌فصل دوم هم ادامه دهد، يادآور شد: به نظرم در نيم‌فصل دوم بهتر هم خواهيم شد. نفت مشکلات حاشيه‌اي ندارد و هميشه گفته‌ام که در اين تيم همه چيز سر جاي خودش است. ما با آرامش کار خود را در اينجا دنبال مي‌کنيم.

وي افزود: بازيکنانم جوان هستند و در نيم‌فصل دوم تجربه‌شان بيشتر خواهد شد و تيم بهتر عمل خواهد کرد. البته هنوز در نيم‌فصل اول بازي‌هاي سخت‌مان باقي مانده است. ما هنوز با تراکتورسازي، سپاهان و استقلال بازي نکرده‌ايم. در پايان نيم‌فصل اول نقاط ضعف و قوت خود را بهتر شناسايي مي‌کنيم و يا بازيکن جديد جذب مي‌کنيم و يا تمرينات بهتري انجام مي‌دهيم تا عملکردمان مطلوب‌تر شود.

سرمربي نفت در خصوص ديدار روز گذشته استقلال مقابل بوريرام تايلند در ليگ قهرمانان آسيا و صعود آبي‌پوشان به مرحله نيمه‌نهايي، تصريح کرد: من نيمه اول بازي روز گذشته را ديدم. استقلال تيم بزرگ و با تجربه‌اي است و بازيکنان خوبي هم دارد. دعا مي‌کنيم که اين تيم به فينال ليگ قهرمانان آسيا راه يابد. البته بازي سختي مقابل اف‌سي سئول کره جنوبي دارد اما اميدوارم که از اين مرحله هم بگذرد و به فينال راه يابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها