کد خبر: ۱۶۶۵۳۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سایپا نیوز: بنای بدی که یک پولدار چینی گذاشت حالا به اروپا هم سرایت کرده است. چندی پیش یک پولدار چینی یک خودروی لامبورگینی 600 هزار دلاری را به اعتراض با چکش و تبر خرد و خاکشیر کرد.
به گزارش اطلاع رسانی سایپا به نقل از نشریه آلمانی بیلد، صاحب یک خودروی ب ام و M6 به کمک دوستش درست در ورودی نمایشگاه بین المللی خودروی فرانکفورت با چکش به جان خودرواش افتاد تا با این روش اعتراض خود را به گوش مسؤولان شرکت خودروسازی ب ام و برساند. نشریه بیلد در گزارش خود آورده است که این مشتری به قابلیت اطمینان و کیفیت یکی از خدمات این شرکت اعتراض داشت و ب ام و از عهده حل  فصل آن برنیامده بود.

شاید شنیدن نام آن فرد برای ایرانی ها هم شوک آور باشد در این گزارش آمده است که صاحب این خودرو فردی به نام Pourmohseni Hadi هادی پورمحسنی است که در سال 2008 یک ب ام و مدل ام6 سال 2007 خریداری کرده و اکنون بعد از گذشت 5 سال هنوز شرکت  ب ام و مشکل این خودرو را حل نکرده است. این خودرو هنگام عوض شدن دنده تکان های شدیدی ایجاد می کند و در بعضی از سرنشین ها بعد از گذشت چند دقیقه احساس تهوع به وجود می آورد. هادی چند بار این خودرو را به تعمیرگاهی در ایتالیا برده و حتی نامه ای به خودروساز نوشته اما نه خودرو تعمیر شده و نه نامه جواب گرفته است. متأسفانه معلوم نیست که این خودرو چند مایل طی کرده و از چه زمانی این مشکل بروز کرده است.


البته از خودروی 500 اسب بخاری ام6 ب ام و با موتور V10 و سیستم تعلیق مخصوص دشت و دمن بعید نیست که در برخی از سرنشینان ایجاد حالت تهوع کند.
به هر حال هادی گفته است که کار به این جا هم ختم نمی شود و او قصد دارد این خودرو را دوباره تعمیر کرده و در شهر برلین دوباره با چکش به جان آن بیفتد تا پیام خود را به گوش مسؤولان ب ام و برساند.
پشت و جلوی این خودرو به زبان ایتالیایی نوشته شده است: «غیرقابل تعمیر»
معلوم نیست که آیا این روش اعتراض و تلاش برای لطمه وارد کردن به نام و نشانی که سالیان سال به خوشنامی معروف شده تا چه حد کار صحیحی است و حتی معلوم نیست انگیزه اصلی از این کار چیست اما به هر حال این کار در دنیا شروع شده و معلوم نیست آخر و عاقبت این کار به کجا خواهد انجامید. هر چند که این نوع اعتراض تأثیر کمی در خدشه آوردن به خوشنامی ب ام و دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها