کد خبر: ۱۶۶۴۵۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
بازيکن پيشين تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد، اين تيم توانايي و پتانسيل دستيابي به عنوان قهرماني آسيا را دارد.
شاهرخ بياني درباره پيروزي 2 بر يک استقلال مقابل بوريرام تايلند و صعود اين تيم به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: شرايط استقلال به شکلي بود که با کسب تساوي در اين ديدار به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود مي‌کرد. امير قلعه‌نويي به گونه‌اي ترکيب تيمش را چيد که ابتدا گلي دريافت نکنيم و سپس در ضدحمله به فکر زدن گل باشيم.

به نقل از تسنيم، وي افزود: در نيمه اول به نسبت بازي‌هاي گذشته 2،3 تغيير داشتيم. پژمان نوري بر خلاف بازي‌هاي گذشته که عقب‌تر بازي مي‌کرد در اين ديدار يک خط جلوتر به ميدان رفت. هاشم بيک‌زاده و خسرو حيدري نيز که در چند ديدار اخير استقلال به دليل مصدوميت بازي نکرده بودند، از ابتدا به ميدان رفتند.

آناليزور استقلال با بيان اينکه در نيمه اول فاصله بين خط هافبک و فوروارد استقلال زياد بود، ادامه داد: تايلندي‌ها در نيمه اول از سمت راست خطرناک ظاهر شدند. بازيکن شماره 5 آنها در ضربات ايستگاهي و کرنر به خوبي به خط حمله اضافه مي‌شد. در آناليزي که از تيم بوريرام انجام داده بوديم مي‌دانستيم اين بازيکن چه بازيکني خطرناکي است ولي متاسفانه قاضي در صحنه گل نتوانست ضربه سر را بزند و او موفق به گلزني شد. اين بازيکن در تهران نيز استقلال را اذيت کرده بود.

بياني با اشاره به تعويض‌هاي قلعه‌نويي تصريح کرد: قلعه‌نويي با تعويض‌هايش در نيمه دوم استقلال را تقويت کرد و با آمدن فرهاد مجيدي به بازي سرعت داد. حضور مجيدي به تيم استقلال قوت قلب داد و بازيکنان از نظر روحي و رواني تقويت شدند. با آمدن مجيدي، محمد قاضي به کنارهها رفت و با اين جابه‌جايي فاصله زيادي که بين هافبک‌ها و مهاجمان بود، کاهش پيدا کرد.

بازيکن پيشين تيم استقلال با تمجيد از بازي فرهاد مجيدي خاطرنشان کرد: مجيدي به خوبي شماره 5 تايلند را از کار انداخت و عملاً اين بازيکن در نيمه دوم کاري انجام نداد. تعويض‌هاي قلعه‌نويي هم خيلي خوب بود، چرا که با حضور مجيدي در ميدان تيم تايلندي اتوماتيک‌وار به عقب رفت. در ترکيب تيم بوريرام تنها 2،3 بازيکن خارجي‌شان خوب بازي کردند و ساير بازيکنان چندان خوب عمل نکردند.

وي ادامه داد: بازيکنان استقلال در نيمه دوم فوق‌العاده بودند و قلعه‌نويي هم نشان داد که براي تغيير رويه بازي تيمش در نيمه دوم تبحر دارد. تعويض‌هاي قلعه‌نويي نشان دهنده هوش بالاي او بود.

بياني درباره اينکه استقلال چقدر شانس قهرماني در آسيا را دارد، عنوان کرد: بارها گفته بودم استقلال پتانسيل قهرماني در آسيا را دارد. استقلال حتي با ترکيب سال گذشته خود نيز کارش را در اين رقابت‌ها ادامه مي‌داد، باز هم مي‌توانست خوب عمل کند ولي خدا را شکر با آمدن بازيکناني چون محمد قاضي اين تيم تقويت شد. اميدوارم همه دست به دست هم دهيم تا استقلال ستاره سوم قهرماني‌اش را در آسيا کسب کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها