کد خبر: ۱۶۶۴۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد که اين تيم براي کسب 3 امتياز به ديدار سپاهان خواهد رفت
مهرداد کفشگري در مورد شرايط پرسپوليس پيش از ديدار روز جمعه با سپاهان در چارچوب هفته دهم ليگ برتر گفت: خوشبختانه تيم ما شرايط خوبي دارد و فعلاً در رده دوم جدول رده‌بندي قرار داريم. همه بازيکنان در شرايط خوبي به سر مي‌برند و اميدوارم به 3 امتياز اين بازي دست يابيم.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين سئوال که آيا پرسپوليس توانايي اين را دارد که در اصفهان به پيروزي برسد، اظهار داشت: مگر قرار است اتفاقي غير از اين رخ دهد؟ شک نکنيد براي 3 امتياز به اصفهان مي‌رويم. شايد در گذشته پرسپوليس در ورزشگاه فولادشهر به مشکل بر مي‌خورد اما امسال شرايط فرق مي‌کند. ما با برتري در اين ديدار هم از نظر تيمي، هم از نظر جدولي و هم از نظر شخصيت تيمي به شرايط خوبي مي‌رسيم و مي‌توانيم براي قهرماني گام برداريم.

کفشگري در خصوص شرايط خود و اينکه در بازي برابر سپاهان به ميدان خواهد رفت يا خير، گفت: اگر مقابل سپاهان به ميدان بروم تمام تلاشم را انجام مي‌دهم تا بتوانم بازيکن مثمرثمري باشم. فوتبال روزهاي خوب و بد دارد اما در صورتي که بازي کنم بهترين عملکردم را در ميدان ارائه خواهم داد.

هافبک تيم پرسپوليس با اشاره به اينکه حضور علي دايي در جا افتادنش در پرسپوليس بسيار موثر بوده است، عنوان کرد: من با درخواست آقاي دايي به پرسپوليس آمدم و قطعاً حضور ايشان در راس کادر فني در بهتر شدن من و هماهنگ شدنم با تيم بسيار تاثيرگذار بوده است.

وي در واکنش به اين سئوال که آيا دوست نداشت در دربي 77 به ميدان برود، گفت: خيلي دلم مي‌خواست که در دربي بازي کنم اما حتماً قسمت نبوده است. من از اين مسئله ناراحت نيستم ولي اميدوارم بتوانم در بازي برگشت به عنوان بازيکن ثابت به ميدان بروم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها