کد خبر: ۱۶۶۴۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل استقلال پس از پيروزي تيمش برابر بوريرام تايلند با تمجيد از تيمش مي‌گويد حرکت غير اخلاقي بوريرامي‌ها در شب قبل از بازي عامل پيروزي آبي‌هاي پايتخت برابر نماينده تايلند بود
علي فتح‌الله‌زاده با تمجيد از عملکرد استقلال برابر بوريرام گفت: اگر خاطرتان باشد پس از پيروزي در ايران برابر بوريرام گفتم در تايلند بهتر از تهران بازي مي‌کنيم و همين طور شد. در نيمه اول کمي با احتياط وارد شديم اما خوب بوديم و با وجود دريافت يک گل روحيه خود را از دست داديم. در نيمه دوم بازي بسيار برتري را ارائه داديم و در نهايت شليک کشنده آندو تير خلاص را به بوريرام زد و با اقتدار به مرحله بعد راه يافتيم.

به نقل از ايسنا، او در ادامه افزود: به هموطنان عزيزم بخصوص هواداران استقلال و رسانه‌هاي و مطبوعات ورزشي که مثل تيم ملي به استقلال نگاه کردند اين پيروزي را تبريک مي‌گويم. اميدوارم با همراهي همه به فينال رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا راه پيدا کنيم. حالا بايد به مصاف کره برويم که الاهلي را شکست داده. اف سي سئول تيم بسيار خوبي است اما من به اين کادر فني و بازيکنان مي بالم و اعتقاد دارم که آن‌ها دست پر به ايران مي‌آيند.

مديرعامل استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا پاداشي براي اين پيروزي در نظر گرفته يا خير اظهار کرد: پاداش که حتما مي‌دهيم. اگر بتوانم شنبه به کره بروم با قلعه‌نويي و کاپيتان تيم مشورت مي‌کنم و مبلغي پاداش براي بازيکنان در نظر مي‌گيريم.

او در پاسخ به اين سوال که ماجراي ممنوع‌الخروجي‌اش از ايران تا چه حد صحت دارد بيان کرد: من روزي که خواستم به تايلند بروم ديدم يکي از چک‌هاي باشگاه برگشت خورده است و چون مديرعامل هستم مجبور شدم به خاطر اين چک در ايران بمانم. اين مسائل براي من اهميت ندارد. من حاضرم جانم را براي استقلال بدهم. يکي از بازيکنان استقلال پيش از سفر به تايلند يک مشکل مالي بزرگ داشت و احتمال مي‌رفت حتي اردوي تيم را با حالت قهر ترک کند اما من 250 ميليون به او چک شخصي دادم. من آمده‌ام به استقلال خدمت کنم و ان‌شاءالله شنبه در اردوي تيم حاضر مي‌شوم.

فتح‌الله‌زاده در پايان و در پاسخ به اين سوال که عامل موفقيت استقلال را با وجود موانع بسيار براي موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا چه مي‌داند گفت: حقيقت اين است که همه اعضاي استقلال فهميده‌اند که کسي را جز خدا ندارند. البته صالحي اميري و هاشمي اميدواري زيادي به من دادند و ما هم‌قسم شده بوديم تا در تايلند پيروز از ميدان بيرون بياييم. خصوصا با کار غير اخلاقي که تايلندي‌ها ديشب در هتل استقلال کردند بازيکنان ما عصبي شدند و غيرت‌شان به جوش آمد و اين گونه بوريرام را حذف کردند. من دست تک تک آن‌ها را مي‌بوسم و از همه آن‌ها متشکرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها