کد خبر: ۱۶۶۴۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
پيشکسوت باشگاه استقلال گفت که اين تيم مي‌تواند در ادامه ليگ قهرمانان از سد نماينده کره هم بگذرد و به فينال ليگ قهرمانان برسد
اصغر حاجيلو پس از پيروزي استقلال برابر بوريرام و صعود آبي‌پوشان به مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اظهار داشت: الهي شکر. بازي حساسي بود و توانستيم پيروز شويم. پيش از اين هم گفته بودم استقلال در اين بازي به گونه ديگري ظاهر خواهد شد، زيرا با پيروزي در آن به سومين ستاره نزديک‌تر خواهد شد و همچنين با حضور در جمع 4 تيم آسيا پول خوبي نصيب باشگاه مي‌شود که مي‌تواند بسياري از مشکلات را حل کند. بنابراين هم موضوع حيثيتي و هم بحث مالي باعث شد که استقلال بازي خوبي را به نمايش بگذارد.

به نقل از تسنيم، بازيکن پيشين استقلال با اشاره به آب و هواي تايلند گفت: وضعيت آب و هواي اين کشور بسيار متفاوت است و خود من هم در آنجا بازي کرده‌ام. هواي تايلند به گونه‌اي است که از فاصله رختکن تا زمين تمام لباس‌هاي‌تان خيس خواهد شد.

وي در مورد کيفيت تيم بوريرام تايلند گفت: در چند سال اخير فوتبال تايلند نشان داده که دست و پا بسته نيست. زماني که ما در دهه 60 مقابل تايلند بازي مي‌کرديم با 5-6 گل اين تيم را شکست مي‌داديم اما آنها کار کردند و سرمايه‌گذاري خوبي انجام دادند و حالا در دهه 90 به سختي مي‌توانيم از سدشان بگذريم. استقلال کار سختي داشت و بازيکنان کار زيبايي را انجام دادند. آنها دل مردم را شاد کردند و استقلال را به ستاره سوم نزديک کردند.

حاجيلو اضافه کرد: هميشه غيرت ايراني در جاهاي حساس به کمک تيم‌هاي ايراني مي‌آيد. با توجه به اينکه شب قبل از بازي در هتل براي استقلال حاشيه‌سازي کردند و بازيکنان نتوانستند تا صبح بخوابند اما توانستند چيزي که باب ميل مردم، کادرفني و باشگاه بود را به دست بياورند.

پيشکسوت باشگاه استقلال به عملکرد بازيکنان اين تيم در نيمه دوم اشاره کرد و گفت: استقلال در نيمه دوم بازي متفاوتي را به نمايش گذاشت و نبايد فراموش کنيم با توجه به هواي شرجي تايلند، 8 ساعت پرواز و تغيير آب و هوا کار بزرگي انجام داد. استقلال در نيمه دوم توانست فوتبال ايران را به خاور دور ديکته کند و بازيکنان نشان دادند وقتي که بخواهند مي‌توانند بازي خوب و منطقي را به نمايش بگذارند. در نيمه دوم همه چيز در تيم استقلال سر جاي خودش بود.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا استقلال مي‌تواند قهرماني آسيا را به دست بياورد، گفت: من دعا مي‌کردم که در طرف ديگر نماينده کره برابر عربستان به پيروزي برسد، زيرا برابر کره‌اي‌ها بهتر بازي خواهيم کرد. بازي آنها از پيش تعيين شده است و همان چيزهايي که مربيان‌شان به آنها ديکته مي‌کنند را ارائه مي‌دهند اما عرب‌ها بيشتر بازي را به حاشيه مي‌کشند و فوتبال کثيف و غيراخلاقي ارائه مي‌دهند. از همين رو برابر کره جنوبي مي‌توانيم بهتر بازي کنيم. با توجه به اينکه برخلاف آنها در تيم ما بازيکناني مانند تيموريان و مجيدي هستند که از خلاقيت خوبي برخوردارند مي‌توانيم از سد نماينده کره هم بگذريم. در حال حاضر فکر مي‌کنم که استقلال پتانسيل رسيدن به فينال را دارد.

حاجيلو با اشاره به ممنوع‌الخروج شدن مديرعامل استقلال به خاطر بدهکاري و عدم حضورش در تايلند گفت: من اين پيروزي را علاوه بر قلعه‌نويي، کادرفني و هواداران به فتح‌الله‌زاده تبريک مي‌گويم که متاسفانه نتوانست به تايلند برود و از فرودگاه بازگشت. خودم در آکادمي باشگاه 2 سال است فعاليت مي‌کنم و پول نداريم اما باز هم درست نبود که چنين اتفاقي براي فتح‌الله‌زاده بيفتد. به هر حال او به خاطر بدهي شخصي دچار مشکل نشده است. اميدوارم اين اتفاق براي هيچ مديرعامل ديگري رخ ندهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها