کد خبر: ۱۶۶۴۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم استقلال با ابراز خشنودي از صعودش تيمش به نيمه نهايي گفت: يکي از روياهايم قهرماني آسيا با استقلال است
امير قلعه‌نويي در نشست خبري پس از ديدار مقابل بوريرام اظهار داشت: در نيمه اول وضعيت ما راضي‌کننده نبود و مرتکب يک اشتباه کوچک شديم و يک گل دريافت کرديم.

به نقل از فارس، وي افزود: با شروع نيمه دوم تاکتيک تيممان را عوض کرده و با سه مهاجم بازي کرديم که توانستيم دو گل بزنيم و برنده بازي باشيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که در بين دو نيمه چه صحبتي با شاگردانش انجام داده است گفت: اصلاً در خصوص مسائل فني با آنها صحبت نکرده‌ام و فقط سعي کردم انگيزه را به بازيکنانم منتقل کنم. سعي کردم به آنها دل و جرأت بدهم و تأکيد کردم که شما ايراني هستيد و 45 دقيقه فرصت داريد به خاطر همه مردم ايران فوتبال اصيل خود را ارائه کنيد.

قلعه‌نويي افزود: تلاش کرديم در نيمه دوم فضاهايي را که در نيمه اول از دست داده‌ بوديم از آن خود کنيم و مي‌دانستيم که مي‌توانيم گل بزنيم به خصوص روي ضربات کرنر و ضربات ايستگاهي.

سرمربي استقلال در ادامه نشست خبري تأکيد کرد:‌ از بازيکنان تيمم تشکر مي‌کنم چون آن چيزي که مي‌خواستم اجرا کردند و هنر ايراني خود را به رخ کشيدند.

وي در خصوص صعود استقلال به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: يکي از رؤياهاي من قهرماني آسيا با استقلال است و مطمئن هستم که پتانسيل کسب اين جام را داريم و به اين مسئله ايمان دارم که مي‌توانيم به اين موفقيت دست پيدا کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها