کد خبر: ۱۶۶۴۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
پيشکسوت استقلال معتقد است تيمش با در دست گرفتن ميانه زمين در بازي با بوريرام توانست موفق از زمين بيرون بيايد.
سيروس دين‌محمدي درباره صعود استقلال ايران به نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا با پيروزي 3 بر يک مقابل بوريرام مطرح کرد: نيمه اول بازي امروز طبيعي بود. به خاطر شرايط آب و هوايي که کشور تايلند داشت و همچنين فشار بيش از حد بوريرام، آنها به گل رسيدند اما هميشه گفته‌ام که بازيکن بزرگ در بازي‌هاي بزرگ خودش را نشان مي‌دهد. نيمه دوم شکل بازي عوض شد و توانستيم به گل برسيم. با دوندگي بيش از حد آندو و جواد مرکز زمين را در دست داشتيم و اجازه نداديم حريف از توپ‌هاي عمقي در دفاع استفاده کند.

به نقل از ايسنا، آناليزور استقلال ادامه داد: فوتبال ما را به هيچ وجه نبايد با تايلند مقايسه کنيد. آنها مي‌خواستند 100 پله را در يک گام بالا بروند و ره صد ساله را در يک شب طي کنند. تايلندي‌ها سرمايه‌گذاري زيادي کرده‌ و بازيکنان و مربيان خوبي به کشورشان آورده‌اند اما يک شبه نمي‌توان نتيجه ايده‌آل گرفت.

دين‌محمدي با اشاره به حريف بعدي استقلال در مرحله نيمه‌نهايي اظهار کرد: مي‌دانيد که تيم‌هاي کره‌اي هميشه مقابل ايران خطرناک بوده و رقيب اصلي ما به حساب مي‌آيند. اميدوارم بتوانيم در همان بازي اول کار را در سئول تمام کنيم. فوتبال ما در چند سال اخير مقابل کره‌اي‌ها موفق بوده است. حتي در بازي آخرمان مقابل کره‌جنوبي در مرحله انتخابي جام‌جهاني به برتري رسيديم و صعود کرديم اما آن بازي تمام شده و بايد به آينده نگاه کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها