کد خبر: ۱۶۶۴۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم زير 16 سال گفت: نبايد هيچ تيمي را دست‌کم بگيريم.
به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مصطفي قنبرپور درباره حضور در رقابت‌هاي مقدماتي زير 16 سال آسيا به ميزباني لاهور و برنامه‌هايي که اين تيم تاکنون پشت سر گذاشته گفت: به طور کلي تمرينات و روند آماده‌سازي را از بهمن 91 آغاز و 100 بازيکن مورد ارزيابي قرار گرفتند که در نهايت 25 بازيکن در حال حاضر در اين تيم تمرينات جدي خود را پيگيري مي‌کنند. خوشبختانه روند تيم خيلي خوب بوده و بچه‌ها به لحاظ آمادگي روحي و جسماني خيلي خوب هستند و ما سعي مي‌کنيم که در روزهاي باقيمانده مرور کارهاي تاکتيکي را داشته باشيم و از لحاظ روحي و رواني در سطح بالايي هستيم.

سرمربي تيم ملي زير 16 سال در ادامه عنوان کرد: هرچه بازيکنان را تا روز مسابقات از استرس به دور کنيم، نتيجه بهتري خواهيم گرفت. 31 شهريور ماه به پاکستان سفر مي‌کنيم و در روز 3 مهر با سريلانکا بازي داريم. 5 مهر با تيم پاکستان در استاديوم پنجاب و در روز 7 مهر با تيم امارات بازي خواهيم داشت و از هر گروه يک تيم به عنوان سرگروه به مرحله نهايي مسابقات خواهد کرد که اميدوارم که آن تيم، تيم شايسته نوجوانان جمهوري اسلامي ايران باشد.

وي افزود: همانطور که مي‌دانيد فراهم کردن فيلم بازي‌هاي اين رده سني بسيار سخت است اما پس از هماهنگي با عوامل فدراسيون در ارتباط با تهيه اين فيلم‌ها، بازي تيم ملي امارات با قطر را بررسي تا آناليز مورد نظر را نسبت به اين تيم داشته باشيم. در ارتباط با تيم پاکستان لازم است بگويم که اين تيم از لحاظ فيزيکي و جسماني در سطح خوبي هستند و سطح فوتبال آنها نسبت به شرايط فيزيکي مناسبشان، خيلي بالا نيست. در شرايطي که تيم ميزبان هستند بنابراين بايد هوشمند باشيم. تيم سريلانکا هم از شرايط جسماني مناسبي برخوردار نيستند اما نبايد دست‌کم گرفته شوند. اما به هر حال مهم نيست که با چه تيمي بازي خواهيم کرد، در هر صورت بايد به نحو شايسته و با تفکر و بينش خوب بازي کنيم تا ان‌شاء‌الله با بهترين نتيجه که همان صعود به مرحله نهايي مسابقات است به کشور عزيزمان برگرديم.

قنبرپور در ادامه اظهارداشت: در فروردين ماه به ايتاليا اعزام شديم و موفق به کسب جايگاه سوم در بين 32 تيم شديم. همچنين در شهر فوجيره امارات دو بازي دوستانه انجام داديم که توانستيم هر دو بازي را با نتيجه خوب ببريم. در 25 ارديبهشت به کشور قزاقستان جهت شرکت در جام رياست جمهوري عازم شديم که تورنمنتي بسيار معتبر بودند که هرچند تيم‌هاي حاضر در آن تورنمنت يک سال از لحاظ سني بزرگ‌تر از بازيکنان تيم ما بودند، ما توانستيم جايگاه نايب قهرماني را به دست آوريم و در بازي فينال با يک گل مغلوب تيم قزاقستان، ميزبان مسابقات شديم. اميدوارم اين روند رو به رشد تيم همچنان ادامه داشته باشد و چه در صورت حضور و يا عدم حضور بنده تيم به جايگاه واقعي خود در آينده برسد. قول مي‌دهم که از اين تيم حداقل هفت يا هشت بازيکن در مسابقات جام جهاني 2022 که در قطر برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها