کد خبر: ۱۶۶۳۹۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با صعود استقلال کار سازمان لیگ سخت شد اما قهرمانی این تیم در آسیا ارزش دارد.

مهدی تاج در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد اینکه استقلال با صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در لیگ باید چطور برنامه های خود را تعقیب کند، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید این صعود را به باشگاه استقلال تبریک بگویم. مسئله این است که کار سازمان لیگ برای برنامه ریزی سخت شد اما ارزش قهرمانی استقلال در آسیا را دارد.

وی افزود: استقلال مقابل بوریرام نشان داد که برای برد به میدان رفته است و بازی با کیفیتی هم نشان داد و همه فوتبالدوستان را خوشحال کرد. گل تیموریان از استثنائات بود. با این پیروزی بازی استقلال با مس کرمان در روز یکشنبه هفته آینده لغو شد. برای بازی برگشت هم باید منتظر باشیم تا ببینیم شرایط به چه صورت است اما قهرمانی استقلال در آسیا می تواند به نفع فوتبال ایران باشد چون سالهاست که این عنوان را در آسیا از سوی باشگاه های خود نداشته ایم.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: استقلال با بازی که از خود نشان داد همه ورزشی ها و اهالی فوتبال را به اینکه قهرمان آسیا شود امیدوار کرده و همه متقاعد شده اند که این تیم می تواند به این عنوان دست پیدا کند.

تاج ادامه داد: ما هم سعی می کنیم که برای ادامه لیگ برنامه مدون و خوبی را درنظر بگیریم. این بازی استقلال نشان می دهد که لیگ ما کیفیت خوبی دارد چون استقلال از دل این لیگ بیرون آمده است. بازی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد هم نشان دهنده کیفیت لیگ بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها