کد خبر: ۱۶۶۳۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «در مسابقه سال گذشته با سپاهان خیلی باید تمرکز می کردم که نیمه دوم را ببینم و متوجه شوم چه اتفاقی داخل زمین رخ می دهد.»

598؛ محمد رضا خانزاده درباره بازی روز جمعه سرخپوشان مقابل سپاهان از هفته دهم لیگ برتر عنوان کرد: «به طور حتم مسابقه سختی در پیش داریم. تیم ما هم پس از بازی با گسترش تمرینات خوبی را پشت سرگذاشت و آماده بازی با سپاهان هستیم.»

 

وی درباره اینکه فکر می کند پس از یک بازی نیمکت نشینی آیا در بازی با سپاهان به ترکیب اصلی تیمش بازمی گردد یا نه گفت: «من در این زمینه اطلاعی ندارم و فقط می توانم بگویم اگر کادر فنی صلاح بداند در خدمت تیم خواهم بود و با تمام وجود بازی می کنم. در این چند روز سعی کردم به خوبی تمرین کنم و خوشبختانه دایی هم راضی بود.»

 

مدافع پرسپولیس افزود: «از خدا می خواهم روز جمعه بازی بی حاشیه ای را شاهد باشیم. اگر اینگونه شود قول می دهم یکی از زیباترین بازی های فصل را خواهیم دید.»

 

وی درباره اتفاقات رخ داده در بازی فصل گذشته دو تیم در اصفهان گفت: «مشکل خاصی در آن بازی رخ نداد و فقط من یک نیمه بازی را تار دیدم! شهاب گردان هم که کنار من نشسته بود شاهد است. البته خود او هم چنین شرایطی را داشت. ما هم نفهمیدیم آخر این اتفاقات از آب های آلوده بودند یا آب و هوای آنجا ولی هر چه بود خیلی اذیت شدیم. در مسابقه سال گذشته با سپاهان خیلی باید تمرکز می کردم که نیمه دوم را ببینم و متوجه شوم چه اتفاقی داخل زمین رخ می دهد.»

 

مدافع پرسپولیس افزود: «وقتی به رختکن رفتیم و بازی تمام شد محمد نوری، میثم نقی زاده و آقا مهدی (مهدوی کیا) حالشان به هم خورده بود. رنگ محسن بنگر هم کاملا زرد شده بود. یادم هست ما فولادشهر را ترک کردیم و به فرودگاه اصفهان رسیدیم و دیدیم محسن نیست. یکی از بچه ها تماس گرفت با تدارکات تیم گفت محسن تازه بلند شده و در رختکن زیر دوش است!»

 

خانزاده افزود: «بازی جمعه یکی از مسابقات حساس نیم فصل است و از بازی سال گذشته بسیار حساس تر خواهد بود. امیدوارم بی حاشیه برویم و بی حاشیه برگردیم. نتیجه هم دست خداست ولی ما برای برد می رویم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها