کد خبر: ۱۶۶۳۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تراکتورسازی از بازیکنان خوبی در ترکیب خود سود می‌برد ولی ما نیز داماش هستیم و برای دفاع از حیثیت فوتبال استان به منظور کسب هر ۳ امتیاز بازی به میدان می‌رویم.

به گزارش 598،افشین ناظمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دیدار روز جمعه داماش گیلان مقابل تراکتورسازی تبریز در چارچوب مسابقات هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به پیروزی هفته گذشته مقابل صبای قم از لحاظ روحی - روانی، شرایط خوبی داریم و برای دیدار با تراکتورسازی آماده هستیم. خوشبختانه پیروزی خانگی مقابل صبا روحیه خوبی به بازیکنان داماش داده و آنها مصمم هستند تا دومین پیروزی خانگی خود را کسب کنند.

وی افزود: بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم، چرا که در ترکیب این تیم بازیکنان توانمندی حضور دارند اما امیدوار هستیم داماش که روزبه‌روز هم بهتر می‌شود با یک بازی خوب موفق به شکست تراکتورسازی شود. البته ما ابتدا می‌خواهیم میزبان خوبی برای تراکتورسازی باشیم. تصمیم داریم مثل هواداران این تیم که در بازی فصل گذشته در تبریز رفتار خوبی با ما داشتند، میهمان‌نواز باشیم.

سرمربی داماش در خصوص مشکلاتی که بین هواداران 2 تیم در گذشته وجود داشته است، گفت: در گذشته مشکلاتی بین هواداران 2 تیم وجود داشت ولی همه آنها به نوعی سوءتفاهم بود. ارتباط آذربایجانی‌ها و رشتی‌ها همیشه با هم خوب بوده و هیچ مشکلی بین آنها وجود ندارد.

ناظمی در مورد برنامه‌های داماش برای مهار بازیکنانی چون کریم انصاری‌فرد، تصریح کرد: همانطوری که گفتم تراکتورسازی از بازیکنان خوبی در ترکیب خود سود می‌برد ولی ما نیز داماش بوده و برای دفاع از فوتبال استان گیلان در پی کسب هر 3 امتیاز بازی هستیم. در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و شک نکنید بازیکنان داماش تنها به برد فکر می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: ما در این بازی علیرضا نظیف‌کار را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها