کد خبر: ۱۶۶۲۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل سر و صدای زیادی که شب گذشته ایجاد شد، اکنون گیج خواب هستم.

به گزارش 598،میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اتفاقاتی که شب گذشته در هتل رخ داد و مانع از آرامش اعضای تیم قبل از بازی امروز مقابل بوریرام شد، اظهار داشت: من خودم به شخصه اصلا خوب نیستم چون تا ۵ صبح بیدار بودم تا مشکلی برای اعضای تیم پیش نیاید. تایلندی ها کار کثیفی انجام دادند و تا توانستند با ایجاد سر و صدا مانع از آرامش ما شد.کار آنها زشت بود.

وی افزود: تایلندی ها ابتدا در یکی از سالن های هتل میهمانی گرفتند. در جلسه هماهنگی به ما شماره تلفن مسئولان برگزار کننده بازی ها را داده بودند و من بلافاصله به آنها زنگ زدم اما تلفن ها اشتباه بود و به همین دلیل مجبور شدم با تاکسی خودم را به هتل ناظر بازی برسانم.

ماجدی ادامه داد: به ناظر بازی گفتم که چنین اتفاقی افتاده است ولی او گفت خواب هستم من هم گفتم پس به مسئولان AFC زنگ می زنم وقتی این حرف را شنید مجبور شد که آماده شود و با من به هتل بیاید. وقتی به هتل آمد خودش دید که چه تخلفاتی صورت گرفته و از همه چیز عکس گرفت و ما هم عکس ها و گزارش خود را به او دادیم.

سرپرست استقلال تصریح کرد: با هزار مکافات و داد و بیداد این میهمانی را تعطیل کردیم اما آنها به خیابان مجاور هتل رفتند و صدای بلندگو  را زیاد کردند. با کمک پلیس آنها متفرق شدند اما این میهمانان در اتاق های هتل پراکنده شدند و به سرو صدای خود ادامه دادند. البته خدا را شکر ما سعی کردیم که این سرو صداها به بازیکنان نرسد و آنها ساعت ۲ بامداد خوابشان برد. اگر امروز روی نیمکت خوابم برد بدانید که خیلی وضعیت خوبی ندارم و تا صبح با مسئولان هتل درگیر بودم تا آرامش حکمفرما باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها