کد خبر: ۱۶۶۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۰۸ مرداد ۱۳۹۰

به گزارش جام نیوز، درحالی که جمهوری اسلامی ایران هر روز با گسترش توان علمی، فنی و نظامی خود تحت مدیریت و تدابیر مقام معظم رهبری، به کشوری قدرتمند و تأثیرگذار در عرصه سیاست های جهانی تبدیل شده، سایت های اپوزیسیون درخبری ناقص از یکی از یادداشت های سایت بولتن نیوز تلاش کردند، ایران را در حال آغاز جنگ و بحران نشان دهند.
در همین زمینه سایت پیک نت، درخبری نوشت: «ابرهای سیاه جنگ و ویرانی به آسمان ایران نزدیک شده اند. حالا دیگر، تنها خبرگزاری ها تهدیدهای غیر مستقیم مقامات اسرائیل و آمریکا را منتشر نمی کنند و یا دولت های کشورهای کوچک خلیج فارس و یا همسایگان ایران در انتظار آن نیستند، بلکه در خود ایران، و نه از زبان اصلاح طلبانی که تاکنون نسبت به این خطر هشدار داده اند، بلکه به تدریج از جانب به اصطلاح اصولگرایان نیز این خطر مطرح می شود.»
این سایت به نقل از بولتن آورده است: «مردم در زمان امام با دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا جنگیدند، اما نه حوزه می‌‏توانست در برابر وی بایستد و نه سایر جناح‌ها مانند رفاه طلبان و... اما اگر الآن بخواهیم بجنگیم مشکلات ما زیاد خواهد بود. اگر مقام معظم رهبری بخواهند با گروهی بجنگند و با مسائل داخلی و خارجی به صورت جدی برخورد کنند، چه موانعی خواهند داشت؟ آیا مقدسین و حوزه‏‌های علمیه و اقشار مختلف در حال حاضر جنگ را تحمل می‌‏‌کنند؟ یا اینکه در این مسائل با مقام معظم رهبری مقابله خواهند کرد؟ الآن یک کانون تبلیغاتی عظیمی مانند جنگ در کشور وجود ندارد، تا انگیزش عموم را تحریک نماید، حال باید ببینیم ایشان در این شرایط باید چگونه برای اسلام کار کند؟ هم نفاق داخلی مانع است و هم ضعف فهم بعضی از متدینین یک مشکل است.»
پیک نت در پایان بیان داشت: «از این روشن تر، که ایران باید در انتظار چه حوادثی باشد؟»
درهمین زمینه، سایت سلفی العربیه، با تحریف یادداشت بولتن نیوز مدعی شد: «سایت اصولگرای "بولتن نیوز" که از رسانه های نزدیک به نهادهای امنیتی ایران است، در یادداشتی نوشت که آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران برای اجرای سیاست های خود با مشکلات فراوانی روبرو است.»
سایت های دیگربان، آزادگی، حزب ایران سرافراز و لجور نیز سیاست تحریف را در پیش گرفته و در همین خصوص مدعی شدند: «سایت "بولتن نیوز" با انتشار یادداشتی اعلام کرد[آیت الله] علی خامنه‌ای برای جنگیدن با برخی گروه‌های داخلی و خارجی و اجرای سیاست‌های خود با مشکلات فراوانی مواجه است.
این در حالی است که یادداشت بولتن نیوز با نگاهی چالشی به بحث در خصوص مشکلات نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس آن مقام محترم ولی فقیه و وظیفه ما در قبال آن است پرداخته است، که با محوریت ضرورت تحلیل و ارزیابی وضعیت نظام در سطح «کلان»، فقدان مدل اسلامی تحریک انگیزه‏ها و تبعات آن، لزوم توجه به «مقدورات» در ارزیابی کارآمدی ولی فقیه، موفقیّت و مطلوبیّت نظام اسلامی از منظر «راندمان کلی»، زنده بودن و عدم انزوای اسلام در جهان علیرغم مشکلات داخلی، وجوب «شکر» نسبت به نعمت انقلاب و تبعات ناشکری، نسبت به آن را بررسی کرده است.
شایان ذکر است، سایت های اپوزیسیون در ادامه دروغ پردازی های سریالی و سیاه نمایی علیه نظام، این بار هم تلاش کردند با جابه جایی جملات و حذف برخی، تولید خبری دروغین کرده و آنرا در سطح وسیع انتشار دهند. البته پیش از این هم، این سایت ها سیاست تحریف اخبار داخلی ایران را در پیش گرفته بودند که قبلا هم جام نیوز به برخی از آنها اشاره کرده بود.
گفتنی است برای مشاهده یادداشت بولتن به این لینک مراجعه کنید.
 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۱۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
به کوری چشم این جریان های انحرافی تر، حتی اگه جنگ هم هیچ مشکلی پیش نخواهد اومد و ما همه فرزندان همون کسانی هستیم که هشت سال با کل دنیا جنگیدند و اونها را شکست دادند
فقط فرقی که این بار می کنه، این هست که این دفعه قطعنامه 598 در کار نیست و به افرادی مثل هاشمی اجازه نمی دهیم که جام زهر را به رهبر معظم انقلاب بنوشانند و اول از فتنه گران داخلی شروع می کنیم و بعد، تا خود فلسطین پیش میرویم تا ننگ قطعنامه 598 برای همیشه از ایران پاک بشه
به یاری رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور عزیزمون، همین راه را خواهیم رفت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها