کد خبر: ۱۶۶۱۵۹
زمان انتشار: ۰۱:۱۸     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیر ساخت خبر برخی رسانه ها درباره رفع فیلترینگ شبکه های اجتماعی فیس بوک و توئیتر را تکذیب کرد.
 به گزارش خبرگزاری فارس،حسن کریمی با اشاره به بعضی خبرها درباره رفع فیلترینگ این دو شبکه و در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه آیا تغییری در سیاست فیلترینگ ایجاد شده است گفت: تغییری ایجاد نشده است و علت دسترسی چند ساعته کاربران،ساعاتی بود که برای شناسایی آی پی های جدید فیس بوک برای مسدود سازی صرف شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اصل رفع فیلترینگ را تکذیب می کنید گفت: رفع فیلترینگ تنها براساس قانون جرائم یارانه ای به عهده کارگروه تعیین  مصادیق است که  از سوی این کارگروه  دستوری در این باره داده  نشده است .

کریمی خاطر نشان کرد: اگر رفع فیلترینگ  صورت بگیرد همه کاربران می توانند با سایتهای یاد شده ارتباط برقرار کنند درصورتی که در جریان اخیر این گونه نبود و فقط برخی کاربران توانستند به این شبکه ها متصل شوند.

وی افزود: مجری رفع فیلترینگ پس از دستور کارگروه  شبکه شرکت ارتباطات زیر ساخت است.

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیر ساخت در پاسخ به این پرسش که چطور دسترسی به  توئیتر نیز در ساعات دسترسی به فیس بوک صورت گرفت گفت: تا این لحظه به موردی مرتبط با توئیتر برخورد نکرده ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها