کد خبر: ۱۶۶۱۰۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
گزارشگر ورزشی با سابقه قطر گفت: استقلال در دیدار با بوریرام دو هدف دارد که کنار زدن مشکلاتی که میزبان برایش ایجاد کرده، یکی از آن است.

598؛ محمد خالد که در رسانه‌های نوشتاری و تصویری کشورهای عربی سابقه کار زیادی دارد، در مورد بازی فردای نماینده ایران و تایلند در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نقطه نظرش را بیان کرده است.

وی در یادداشتی اینترنتی عنوان کرد استقلال دو هدف کلی از رویارویی با بوریرام دارد. ابتدا می‌خواهد نهایت استفاده را از برتری یک بر صفر خود در بازی رفت در ورزشگاه آزادی بکند.

بنابه به باور این ورزشی نویس، امیر قلعه‌نویی، مسئول فنی آبی‌پوشان ایرانی، اندیشه‌های تاکتیکی‌اش را برای این منظور طراحی کرده است.

خالد همچنین عنوان کرد هدف دوم استقلال این است که از سد مشکلاتی که میزبان تایلندی برایش فراهم کرده یا در حین بازی به وجود خواهد آورد، بگریزد.

مطابق این باور مسائلی نظیر اسکان در کشوری شرق آسیا، فشار رسانه‌ها و هواداران تیم تایلندی از جمله موانعی است که بوریرام به وجود آورده است. ضمن آنکه ارائه بازی سرعتی در هوای شرجی تایلند، نیز می‌تواند یکی از مسائلی باشد که تیم میزبان در خلال بازی برای استقلال فراهم می‌کند.

پیکار استقلال و حریف تایلندی ساعت 15 و 30 دقیقه فردا آغاز خواهد شد.

  فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها