کد خبر: ۱۶۶۰۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
سعيد دقيقي پس از رفع مصدوميتش مقابل صبا عملکرد خوبي داشت و به همين خاطر انتظار مي‌رفت برابر ملوان هم پايش به گلزني باز شود.
سعيد دقيقي پس از رفع مصدوميتش مقابل صبا عملکرد خوبي داشت و به همين خاطر انتظار مي‌رفت برابر ملوان هم پايش به گلزني باز شود. او موقعيت‌هاي خوبي هم براي باز کردن دروازه ملوان داشت اما ناکام ماند. البته او اعتقاد دارد داور بايد خطايي که روي او شد را پنالتي اعلام مي‌کرد. ديروز به همين بهانه مصاحبه‌اي با دقيقي انجام داديم:
90: واقعا فکر مي‌کني داور به نفع تراکتورسازي پنالتي نگرفت؟
به نظر من خطايي که بازيکن حريف کرد، پنالتي بود. بازيکن ملوان پاي من را زد. حتي چندبار آن صحنه را ديدم.
90: پس مطمئني پنالتي بود؟
بله، پنالتي بود. البته من به نظر داور احترام مي‌گذارم و شايد آوانتاژ داد. چون توپ به کريم رسيد. در کل در اين صحنه داور بي‌دقت کار کرد اما باز هم مي‌گويم نظر داور قابل احترام است.
90:با اين پنالتي تراکتور مي‌توانست ببرد؟
نتيجه فوتبال مشخص نيست. شايد مي‌برديم و شايد هم اتفاق ديگري مي‌افتاد. اما در مجموع بازي بدي نبود.
90: باز هم بدشانسي آورديد؟
به نظر من که بدشانسي بود. البته گلر حريف هم عملکرد خوبي داشت و توپ‌هاي خوبي را گرفت. با تمام اين حرف‌ها بايد بازي‌هاي خانگي را ببريم تا در جدول هم جايگاهمان بهتر شود.
90: چرا تراکتور در خانه نتيجه نمي‌گيرد، تکراري نشده؟
اتفاقا تکراري شده و ما هم در هر بازي سعي مي‌کنيم در خانه نتيجه بگيريم. همين سئوال که همه مي‌پرسند استرس ايجاد مي‌کند و فشارها بيشتر مي شود. ما موقعيت‌هاي خوبي ايجاد مي‌کنيم و در اين بازي هم مستحق برد بوديم و روي بدشانسي گل خورديم.
90:بدشانسي يا غفلت؟
غفلت؟ چه غفلتي؟!
90: غفلت مدافعان؟
اينطور نيست. در فوتبال از اين اتفاقات پيش مي‌آيد و هميشه اشتباه وجود دارد. ما بهترين مدافعان را داريم و لک هم از اول فصل خيلي خوب کار کرده. شايد در يک بازي فوروارد اشتباه کند و نمي‌توانيم تقصير را به گردن کسي بياندازيم. ما بهترين خط دفاعي ليگ را داريم و در هر بازي هم خيلي به تيم کمک کردند.
90: ملوان را چطور تيمي ديدي؟
ملوان بسته بازي مي‌کرد و در ضدحملات خطرناک بود.
90: اما همه ديدند ملوان بسته کار نکرد و موقعيت‌هاي خوبي داشت؟
من نگفتم ملوان بد بازي کرد. اتفاقا روش خوبي براي باي مقابل تراکتورسازي داشتند. آنها تيم‌شان را جمع کردند و در حملات ما ضدحملات خوبي داشتند.
90: باز هم فشارها شروع شد؟
همه از تراکتورسازي توقع دارند و مي‌خواهند همانطور که در بازي‌هاي خارج از خانه امتياز مي‌گيريم در بازي‌هاي خانگي هم حريفان را شکست دهيم. اين انتظار بجاست و بايد ببريم. هر کاري کرديم اما نشد.
90: هواداران هم شعاري ندادند؟
دم هواداران گرم که از ما حمايت کردند و واقعا بايد از آنها تشکر کنيم. بايد با اختلاف درصدر جدول قرار بگيريم تا جواب محبت هواداران را بدهيم.
90: آقاي زيني‌زاده هم گفته بايد بيشتر مي‌دويديد. مگر در زمين دوندگي کمي داشتيد؟
ايشان نظرشان را گفتند. اما هيچ بازيکني نمي‌خواهد تيمش نتيجه نگيرد و با جان و دل کار مي‌کند. براي خود بازيکن هم خوب نيست که تيمش نتيجه نگيرد. شايد يک روز، روز خوب يک بازيکن يا تيم نباشد.
90: جلوي ملوان روز خوبتان نبود‍؟
روز اوج‌مان نبود اما باز هم خوب بازي کرديم و موقعيت‌هاي خوبي داشتيم. کساني که فوتبال بازي کردند مي‌دانند شايد بازيکن از لحاظ بدني افت کرده باشد يا تيم از شرايط آرماني دور باشد.
90: اما زيني‌زاده که فوتبال بازي نکرده؟!
منظورم ايشان نبود و کلي گفتم. ايشان مديرعامل قابل احترامي هستند و تمام تلاششان را براي موفقيت تيم کردند و بايد جواب هواداران را بدهند و دوست دارند تيم نتيجه بگيرد.
90: جلالي در تمرينات همچنان کلافه است؟!
ايشان ناراحت هستند چون مي‌خواستند جلوي ملوان 3 امتياز را بگيريم. اما در تمرينات بيشتر سعي مي‌کنند تيم را براي بازي سخت با داماش آماده کنند. چون ما بايد در بازي‌هاي بعدي نتيجه بگيريم و به صدرجدول برسيم. آقاي جلالي هم صدر را مي‌خواهد.
90: بعد از جلو افتادن از روي شکم سيري بازي کرديد؟
نه، ما فقط روي يک ضربه ايستگاهي گل خورديم و باز هم حمله کرديم.
90: ايرانپوريان اين حرف را زده بود؟
به هر حال هر کسي نظر خودش را دارد. من فقط مي‌‌گويم بايد بيشتر دقت کنيم.
90: از خودت هم انتظار مي‌رفت عملکرد بهتري داشته باشي قبول داري؟
دومين بازي بود که من و کريم کنار هم بازي مي‌کرديم. در بازي‌هاي بعدي هماهنگ‌تر مي‌شويم. خدا را شکر کريم گل زد. من هم بدشانسي آوردم. بايد بيشتر با سبک بازي هم آشنا شويم.
90: به نظر مي‌رسد رفقاي خوبي شده‌ايد؟
از قبل هم دوست بوديم و هر چه بگذرد بهتر هم مي‌شويم.
90: به قول معروف دوستي‌تان در حد بنز شد؟
در بازي‌هاي بعدي مثل بنز گل مي‌زنيم! البته مهاجمان خوب ديگري هم داريم.
90:داماش را شکست مي‌دهيد؟
با صددرصد توان بازي مي‌کنيم تا داماش را هم شکست دهيم. تراکتور تيم خوبي است و در رشت هم بازي خوبي انجام مي‌دهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها