کد خبر: ۱۶۶۰۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
وضعيت فوتبال ايران ، روزگار اسفناکي را به خودش مي بيند و بايد فکر به حال آن کرد
حسن روشن ، پيشکسوت بزرگ استقلال و فوتبال ايران در خصوص وضعيت مستطيل سبز در کشورمان به " گل " گفت: وضعيت فوتبال ايران ، روزگار اسفناکي را به خودش مي بيند و بايد فکر به حال آن کرد . وقتي به جدول گلزنان ليگ برتر نگاهي بيندازيم ، ميبينيم بازيکناني که گلهاي بيشتري را به ثمر رسانده اند همه از سنين بالاتردر فوتبال ايران هستند و اصل استفاده آنان از تجربه غيرقابل انکار است و نمي توان به آن اشاره اي نکرد . ولي من به شخصه مشکل اصلي فوتبال ايران را در عدم تمرينات مناسب و کارآمد مي دانم .

وي افزود : من خودم در تمرينات برخي تيم ها که حاضر مي شوم ، ميبينم که بازيکنان دقايقي را به گرم کردن مي گذرانند ، بعد مربي برايشان حرف ميزند و کمي فوتبال بازي مي کنند و مي روند پي کارشان . در حالي که اصل تمرين دهي مناست به هيچ وجه چنين چيزهايي نيست . مرحوم رايکوف حدود 40 سال قبل بعد از پايان تمرين ، مهاجمان يا بازيکنان ساير خطوط را نگه مي داشت و با آنها به صورت اختصاصي تمرينات ويژه مي کرد و شما مي بينيد که اين روزها از اين خبرها در فوتبال ايران نيست .

روشن با اشاره به عدم توجه باشگاه ها به تيم هاي پايه نيز ادامه داد : ديروز يک پيامکي براي من آمد که ظاهرا امير در مصاحبه اي گفته که با پولهاي ملياردي مخالفم و بايد بخش بيشتري از بودجه را صرف تيم هاي پايه کرد ، خب اين گفته قلعه نويي حرف جديدي نيست و ما 15 سال تمام است که داريم فرياد ميزنيم که کسي به داد آکادمي برسد ولي گوشي بدهکار نيست .

اگر چند سالي کج دار و مريض با تيم مدارا کنيم و ذهن خود را به پايه ها معطوف کنيم ، تيم ها واقعا بيمه خواهند شد .

اين پيشکسوت استقلال در ادامه نيز با اشاره به شرايط آبي ها در آستانه بازي حساس مقابل بوريرام افزود : در استقلال از نظر من زخم هاي کهنه مالي سر باز کرده و تيم با مشکلات متعددي دست و پنجه نرم مي کند .

به نظر من فتح الله زاده يا به تايلند نرود يا اگر مي رود بايد با چمدان پول به اردوي تيم ملحق شود . در مجموع بايد فکري به حال استقلال کرد.

روشن خاطرنشان کرد : به هر حال با تيمي که بنده در تهران از بوريرام ديدم ، به نظرم بازي سختي در مقابل اين تيم داريم و بايد دعا کنيم که استقلال بتواند به سلامت از اين بازي حساس عبور کند .
پيشکسوت فوتبال ايران در خصوص بدهي استقلال و ممنوع الخروجي فتح الله زاده در چند روز گذشته نيز افزود : به عقيده بنده محمدي جز حق خود چيز زيادي از استقلال نخواسته و بچه هاي مردم از اين چک ها زياد در دست دارند واگر بخواند اينطور اقدام کنند استقلال در سختي بيشتري قرار خواهد گرفت و مسئولان بايد فکري به حال اين تيم بکنند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها