کد خبر: ۱۶۵۸۷۷
زمان انتشار: ۰۰:۵۰     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال استقلال که روز چهارشنبه در تایلند به مصاف تیم بوریرام می‌رود، برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا به یک مساوی نیاز دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، چهارشنبه استقلال ایران در بازی برگشت به مصاف تیم بوریرام تایلند می‌رود. تیمی ناشناخته در فوتبال آسیا که سرمایه‌گذاری فراوانی بر رویش انجام شده است و حتی گونزالس یکی از دستیاران ژوزه مورینیو در رئال مادرید را به عنوان سرمربی به خدمت گرفته است.

به همین دلیل است که امیر قلعه‌نویی بوریرام را یک تیم چند ملیتی می‌داند و به بازیکنانش توصیه کرده که به هیچ عنوان این تیم را دست‌کم نگیرند.

آبی‌پوشان در تهران هم با کمترین اختلاف توانستند این تیم را شکست بدهند و در برخی دقایق نیز تحت فشار قرار گرفتند.

مصدومیت خسرو حیدری بزرگ‌ترین دغدغه آبی‌پوشان بود که از تایلند خبر رسید او می‌تواند چهارشنبه برای استقلال بازی کند.

حریف اصلی استقلال در تایلند آب و هوای شرجی و رطوبت زیاد این کشور است. آنطور که هواشناسی پیش‌بینی کرده احتمالا بازی زیر بارش باران انجام خواهد شد، بنابراین مردان قلعه‌نویی باید با تمام توان و انرژی خود تلاش کنند از این جهنم بارانی و شرجی عبور کنند تا به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر آسیا برسند.

اگرچه حریف تایلندی با هزینه‌های فراوان به این مرحله رسیده است اما استقلال با اتکا بر قدرت و تکنیک فوتبال ایرانی به نیمه نهایی رسیده است و  تک تک بازیکنان استقلال از نظر فنی و تکنیکی برتر از بوریرام هستند و آنها فقط باید تمرکز کافی را داشته باشند تا مرتکب اشتباه‌های ساده نشوند.

با توجه به پیروزی یک بر صفر در این بازی مساوی با هر نتیجه‌ای باعث صعود آبی‌پوشان ایران خواهد شد. با این حال مربیان استقلال می‌گویند چهارشنبه برای برد به میدان می‌روند نه مساوی تا خیال‌شان بابت رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا راحت شود.

استقلال در صورت صعود در مرحله بعدی باید به مصاف برنده الاهلی عربستان و اف‌سی سئول برود. به نظر می‌رسد شانس تیم کره‌ای برای رسیدن به جمع چهار تیم بیشتر باشد بنابراین استقلال باید از جهنم تایلند به سلامت عبور کند تا یک گام دیگر به ستاره سوم آسیایی و قهرمانی در قاره کهن نزدیک شود.

به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی با همان ترکیب دیدار رفت استقلال را به مصاف بوریرام به میدان بفرستد. آبی‌پوشان در آن مسابقه با ترکیب زیر به میدان رفتند:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، هاشم بیک‌زاده (از دقیقه 55 فردین عابدینی)، حنیف عمران‌زاده، جی لوید ساموئل، جواد نکونام، سیاوش اکبرپور (از دقیقه 88 محمد مهدی نظری)، خسرو حیدری، فرهاد مجیدی (از دقیقه 63 آرش برهانی) و محمد قاضی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها