کد خبر: ۱۶۵۶۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
عضو هیئت مدیره باشگاه فجرسپاسی گفت: قرارداد محمود یاوری با فجرسپاسی یک سال و نیمه است البته این موضوع به صورت مشروط خواهد بود.

598،محمد عاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص امضای قرارداد محمود یاوری عنوان کرد: صبح امروز جلسه‌ای را با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه برگزار کردیم و قرار شد از عصر امروز یاوری در تمرینات تیم حاضر شود. همچنین کلانتری و خرمزی هم به عنوان دستیاران در کنار یاوری فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به رفتن خرمزی به کرمان تصریح کرد: خرمزی برای تسویه حساب با مس به کرمان رفته است و پس از بازگشتش به شیراز فعالیت خود را در فجر سپاسی آغاز می‌کند. نادر غبیشاوی هم به عنوان مربی دروازه‌بانان در تیم فعالیت خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه فجرسپاسی در مورد مدت قرارداد یاوری تصریح کرد: قراردادمان با او یک سال و نیم است یعنی برای فصل آینده هم با او قرارداد بسته‌ایم البته این موضوع مشروط است و توافق طرفین در این زمینه انجام خواهد شد. اگر فجرسپاسی در لیگ بماند یاوری به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

عاری یادآور شد: در مورد مسائل مالی هم در ابتدای فصل آینده با او توافق خواهیم کرد، در مورد این فصل هم اگر این تیم در لیگ برتر نماند طبیعتا جریمه‌ای برای همه افراد در نظر گرفته خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال فجر در مورد اینکه برخی انتقادها درباره تصمیم‌گیری مسئولان فجرسپاسی صورت می‌گیرد که چرا در ابتدای فصل قرارداد یاوری را تمدید نکردند، گفت: به هر حال این نظر هیئت مدیره باشگاه بوده است، ما هم دوست داشتیم پیروانی در تیم نتیجه بگیرد، مربیان زمانی که در تیمی حاضر می‌شوند خبر از نتایج تیم ندارند شما مربیان سایر تیم‌ها را ببینید که شرایط مناسبی ندارند نمی‌دانستند که از ابتدا قرار است چنین نتایجی به دست آورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها