کد خبر: ۱۶۵۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد به خبر "انجام حرکات موزون در یزد" واکنش نشان داد و از قول مدیرکل ارشاد آن استان گفت: چنین برنامه ای نه مجوز داشته و نه هرگز مجوز خواهد گرفت.

به گزارش 598 در پیام ارسالی این روابط عمومی آمده است:

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد در رابطه با برگزاری مسابقه حرکات موزون توسط عده ای از هموطنان زرتشتی در یزد اظهار داشت: انجمن زرتشتیان یزد و برگزار کنندگان این مسابقه نه درخواست مجوزی از ارشاد استان داشته اند و نه مجوزی به اینگونه برنامه های هنجار شکن توسط ارشاد استان داده خواهد شد.

محمود عالیشوندی افزود: برگزاری مسابقات حرکات موزون در یزد بدون مجوز و غیر قانونی بوده است و ضمن محکوم نمودن اینگونه حرکات، خواستار برخورد قوه قضائیه با متخلفین هستیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه بدون مجوز قانونی حرکات موزون در یزد اظهار داشت :برگزار کنندگان این مراسم هیچ مجوزی از ارشاد استان برای برگزاری چنین مراسمی درخواست نکرده و ارشاد استان نیز برای اینگونه مراسم ها مجوزی صادر نمی کند و این کار بدون مجوز قانونی انجام شده است و آنگونه که تصاویر منتشره توسط برگزار کنندگان نشان می دهد هرگز نمی تواند از طریق ارشاد مجوز دریافت نماید .

وی با اشاره به همزیستی مسالمت آمیز اقلیت های مذهبی با مسلمانان در یزد اظهار داشت :حرکت صورت گرفته توسط عده ای از زرتشتیان در یزد باعث جریحه دار شدن احساسات مردم مسلمان یزد و ایران شده است.

عالیشوندی در پایان افزود:حرکت عده ای معدود در فالب یک حرکت غیر قانونی را به حساب هموطنان دین مدار زرتشتی ایران نخواهیم گذاشت و انتظار داریم نماینده محترم زرتشتیان و رهبران مذهبی زرتشتی ایران در این زمینه اعلام نظر نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها