کد خبر: ۱۶۵۴۳۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: امکانات هتلي که در آن حضور داريم افتضاح است و اين هتل دو ستاره هم نيست چه برسد به ? ستاره.

به گزارش 598،عليرضا نيکبخت واحدي در گفت و گو با فارس در خصوص آخرين شرايط آبي پوشان در کشور تايلند صحبت هاي زير را انجام داد:

*ظاهرا سفر خسته کننده اي به تايلند داشتيد؟

واقعا خسته کننده بود و روي ما تاثير منفي داشت.6 ساعت در فرودگاه معطل شديم، نزديک به 7 ساعت پرواز داشتيم و همين تعداد ساعت هم در اتوبوس بوديم. سپس مستقيم به استاديوم رفتيم. شما اگر همه اينها را در نظر بگيريد نزديک به 25 ساعت در سفر بوديم. حالا سفر از اصفهان به تهران را هم در نظر نگرفتيم.

*مثل اينکه هتل شما هم چندان کيفيت ندارد؟

اين هتل 2 ستاره هم نيست چه برسد به 4 ستاره. ظاهرا مسئولان استقلال صحبت کرده اند که هتل عوض شود و در حال پيگيري هستند، اما انصافا امکانات اينجا افتضاح است.

* شب گذشته بازي حريف را تماشا کرديد. آن بازي چطور بود؟

بوريرام تيم سرعتي و رونده اي است.مي دانم کار سختي داريم و مربيان هم اين موضوع را تاييد کرده اند، اما مقابل اين حريف تايلندي بايد طوري بازي کنيم که برنده از زمين خارج شويم.


* شرايط آب و هوايي چطور است؟

کشورهاي منطقه شرق آسيا هميشه هواي شرجي دارند ولي ما هم به همين دليل زودتر آمده ايم که با شرايط وفق پيدا کنيم. يکي دو جلسه تمرين کنيم با شرايط آشنا خواهيم شد.

* باخت در بازي قبل را که فراموش کرديد؟

صد در صد. ما در بازي با ذوب آهن هم مستحق باخت نبوديم و اگر توپ‌هاي ما گل مي شود دست خالي از زمين بيرون نمي آمديم اما در فوتبال بعضي وقت‌ها اتفاقاتي رخ مي دهد که نمي شود جلوي آنها ايستادگي کرد.

*اما اين باخت باعث نگراني هواداران شده و آنها مي ترسند تيم در تايلند هم نتيجه نگيرد؟

نمي توان روز چهارشنبه را قضاوت يا پيش بيني کرد. شما شک نکنيد بازي چهارشنبه با بازي‌هاي ليگ فرق دارد و استقلال ديگري وارد زمين خواهد شد. از مرد هم مي خواهم براي موفقيت استقلال دعا کنند تا دست پر از زمين بيرون بياييم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها