کد خبر: ۱۶۵۴۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شرايط آب و هوايي اصفهان بازي را براي هر تيمي در اين استان به خصوص بازي با سپاهان سخت مي‌کند.

به گزارش 598،سيد جلال حسيني در گفت‌وگو با فارس، ابتدا درباره بازي با گسترش فولاد اظهار داشت: خدا را شکر ما در بازي روز گذشته خيلي خوب بازي را شروع کرديم اما بايد قدر موقعيت‌هايمان را بيشتر بدانيم.

وي افزود: واقعا تشويق بي‌امان هواداران به مدت 90 دقيقه هيچ حرفي نداشت، آنها بسيار خوب پشت تيم خود بودند و دليل اصلي نتيجه برد ما بودند.

حسيني يادآور شد: ما موقعيت‌هاي بسيار خوبي را به دست آورديم اما در نهايت قسمت اين بود که با سه امتياز و يک گل زده بازي را تمام کنيم به همين دليل معتقدم بايد قدر موقعيت‌هايمان را بيشتر بدانيم. تا خداي نکرده در بازي‌هاي بعدي دچار مشکل نشويم.

وي درباره تشويق بي‌امان هواداران و با غيرت خواندن او نيز گفت:‌ هواداران به من لطف دارند اما هواداران بدانند من پيراهن هر تيمي را بپوشم مخصوصاً پرسپوليس براي موفقيتش همه کار خواهم کرد تا از من رضايت کامل داشته باشند.

وي افزود: همه سپاهان را مي‌شناسند، آنها مهره و مربي بسيار خوبي دارند و ما از الآن بايد آماده يکي از سخت‌ترين بازي‌هاي خودمان باشيم. نزديکي سپاهان و پرسپوليس در جدول به يکديگر حساسيت‌ها را بالا مي‌برد و از طرف ديگر شرايط آب و هوايي اصفهان بازي را براي هر تيمي در اين استان سخت مي‌کند ما بايد سازمان يافته و با عوض کردن تفکرات‌مان به ديدار سپاهان برويم تا ان‌شاءلله دست پر زمين را ترک کنيم. بازي با سپاهان با ساير بازي‌ها فرق دارد و اميدوارم به خوبي اين موضوع را درک کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها