کد خبر: ۱۶۵۴۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
سرپرست استقلال مي گويد تيمش برابر بوريرام دست و پا بسته نخواهد بود و همه تلاش کادر فني آبي‌پوشان اين است که با دست پر از تايلند خارج شوند.

به گزارش 598،ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره آخرين وضعيت استقلال در تايلند، اظهار کرد: خدا را شکر وضعيت تيم خوب است. وقتي به تايلند رسيديم، بلافاصله براي ديدن بازي تروساسانا برابر بوريرام در ورزشگاه حاضر شديم. بوريرام با يک بازي خوب موفق به شکست دو بر صفر حريفش شد. امروز هم اولين تمرين‌مان در تايلند را ساعت 17 به وقت محلي برگزار خواهيم کرد.

او در پاسخ به اين سوال که مصدومان اين تيم به ويژه خسرو حيدري در چه وضعيتي هستند، بيان کرد: خدا را شکر همه بازيکنان خوب هستند و کادر پزشکي تلاش بسياري دارد تا خسرو حيدري و بازيکناني که کمي دچار درد هستند را به اين ديدار برسانند. ان‌شاءالله اين تلاش‌ها نتيجه‌ مي‌دهد و بدون مشکل خاصي روز چهارشنبه به ميدان خواهيم رفت.

سرپرست استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که بوريرام را برابر تروساسانا چطور ديده است؟ اظهار کرد: بوريرام تيمي سرعتي و بسيار خوب بود. آنها جوان هستند، اما ما دست و پا بسته نخواهيم بود. استقلال تيم بزرگي است و نامش هراس انگيز است. ما به بازي روز چهارشنبه بسيار اميدواريم و ان‌شاءالله با دست پر به ايران باز مي‌گرديم.

ماجدي همچنين به فارس گفت: در فکر اين هستيم که هتل خود را تغيير دهيم اما هنوز اقدامي نکرديم. البته هتل فعلي را AFC تاييد کرده است اما براي تيم هايي مناسب است که براي يک شب اينجا حضور دارند و چون ما دو سه روز زودتر آمده ايم چندان مناسب نيست.

وي در ادامه در مورد اينکه براي حضور تماشاگر ايراني اقدامي شده است يا خير گفت: اقداماتي انجام داده ايم و بليت تهيه کرديم البته در اينجا بليت ها به صورت الکترونيک فروخته مي شود و جايگاه ها از قبل مشخص است و شايد تماشاگران ايراني همگي کنار هم نباشند.

سرپرست تيم استقلال در مورد برنامه اين تيم در امروز گفت: صبح بازيکنان کلاس تئوري و ديدن فيلم را دارند و عصر هم اولين جلسه تمريني برگزار مي شود.

ماجدي در مورد شرايط تيم بوريرام تصريح کرد: از نظر من که سال ها در اين کشور فوتبال بازي کردم اين تيم عادي است اما مربيان تيم معتقدند که آنها سرعتي هستند، هر چند که از نظر تکنيکي ضعيف هستند.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها