کد خبر: ۱۶۵۴۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر بتوانم به پرسپوليس گل هم مي‌زنم تا حرف و حديث‌ها تمام شود.

به گزارش 598،شجاع خليل‌زاده در گفت‌وگو با فارس در مورد پيروزي 2 بر صفر سپاهان مقابل استقلال خوزستان گفت: شرايط ما با پيروزي در اين مسابقه بسيار خوب شد و روحيه بازيکنان بالا رفته است، انشاء‌الله سه امتياز بازي با پرسپوليس را مي‌گيريم تا وضعيت بهتري پيدا کنيم.

وي افزود: تيم ما در هر مسابقه بهتر از قبل مي‌شود، بازيکنان زيادي در تيم تغيير کرده بودند و نياز به هماهنگي داريم و فکر مي‌کنم کم کم به شرايط آمادگي مي‌رسيم.

مدافع سپاهان در مورد اينکه به نظر مي‌رسد دفاع سپاهان کم کم به هماهنگي رسيده است، عنوان کرد: اگر مشکلي در ابتداي فصل وجود داشت به خاطر آن بود که شناخت زيادي از يکديگر نداشتيم. براي اولين بار کنار عقيلي، حمودي، ايران‌نژاد و احمدي بازي مي‌کردم، هر چه گذشت از هم بيشتر شناخت پيدا کرديم و شرايط‌مان بهتر شد.

خليل‌زاده در مورد ديدار مقابل پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس تيم بزرگي است و يکي از رقباي اصلي ما در مسابقات است. به هر حال بازي سختي است و بايد سه امتياز را کسب کنيم.

وي در مورد اينکه در ابتداي فصل بحث حضورش در پرسپوليس مطرح بود و حواشي برايش ايجاد شد، گفت: اصلا چنين چيزي نيست، خودم را سپاهاني مي‌دانم و مشکل خاصي وجود ندارد. حتي اگر بتوانم به پرسپوليس گل هم مي‌زنم تا حرف و حديثي نباشد. از انتخاب سپاهان بسيار خوشحال هستم.

خليل‌زاده در مورد اينکه آيا از مسئولان پرسپوليس به دليل مشکلاتي که پيش آمد ناراحت است، عنوان کرد: نه اتفاقا اين موضوع را به فال نيک مي‌گيرم، صحبت‌هاي زيادي کردند اما فراموشي بهترين کار است و من آن را فراموش کردم.

وي در مورد مجتبي جباري گفت: از مجتبي جباري خبري ندارم و اصلا او را نمي‌بينيم، مطمئنا حضورش مي‌توانست به ما کمک کند اما خودش احساس کرده ديگر نباشد، به هر حال ديگر بايد با نبود او کنار بياييم.

مدافع سپاهان در پايان گفت: دعا مي‌کنم سه امتياز بازي با پرسپوليس را بگيريم تا راهمان براي قهرماني هموار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها