کد خبر: ۱۶۵۴۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
استقلال باز هم باخت. در واقع بايد تاکيد کرد که استقلال هر روز بدتر از روز قبل بازي مي کند و طبيعتا بدتر هم نتيجه مي گيرد.
به گزارش 598 به نقل از 90: استقلال باز هم باخت. در واقع بايد تاکيد کرد که استقلال هر روز بدتر از روز قبل بازي مي کند و طبيعتا بدتر هم نتيجه مي گيرد.
سرمربي اين تيم اما قبول ندارد که تيمش بد بازي مي کند و شايد دقيقا به همين دليل هم باشد که هر روز بدتر بازي مي کند. البته بايد تاکيد کرد که دوباره حداقل يک پنالتي براي اين تيم گم شد اما بر اين باوريم که باختن يا بد بازي کردن استقلالي که حتي وقتي مقابل سپاهان هم باخت يازده موقعيت گل ايجاد کرد ارتباط کمي با پنالتي سوخته استقلال دارد و مسئله چيز ديگري است و شايد بايد آن را لابه لاي اشتباهات خود امير پيدا کنيم.
اولين اشتباه او نام بردن از جباري بود و اشاره به خلاء او
اما استقلال در همان روزها که قلعه‌نوعي، جباري را به عنوان پتک بلند کرده بود و بر فرق سر فتح‌اله‌زاده مي کوبيد در تمام بازي‌هايش موقعيت‌هاي فراواني از گل خلق مي کرد و از اين منظر مشکلي نداشت اما حالا دچار مشکل شده است اما چرا؟
استقلال به نظر مي رسد دچار فقر بازيکن شده است اما آيا واقعا چنين است؟
به قد و بالاي اين تيم نگاه مي کنيم. اين تيم بيشترين ملي پوش را به خدمت گرفته است. در واقع فتح الله زاده فصلي رويايي را به وجود آورده است و با هفت ملي پوش يک رکورد خلق کرده است اما در کنار اين همه ملي پوش استقلال بازيکناني دارد مثل مجيدي و ساموئل و قاضي و ديگراني که اگر ملي پوش نيستند اما در همان رده دسته بندي مي شوند.
بله امير، خسرو و منتظري را نداشت اما او در واقع فرهاد و آرش را هم نداشت چون آنها را از مدار بازيکنان تاثير گذار خودش خارج کرده است.
ترديدي نداريم که تمامي مربيان ليگ اگر فرهاد و آرش را داشته باشند از آنها به عنوان بازيکن فيکس استفاده مي کنند کما اينکه لوکا رجب زاده را داشت و از او با وجود سن بالا استفاده کرد و استقلال را هم برد.
بله استقلال دچار فقر بازيکن شده است اما اين فقر خودخواسته است نه از روي مصدوميت و يا بد بازيکن گيري.
در واقع امير قلعه نوعي دچار تناقض فني شده است. هافبک‌ها مدام موقعيت مي سازند اما مهاجمان مورد نظر امير گل نمي زنند و در خط دفاع هم نمي تواند تيمش را درست بچيند.
امير بايد در تفکراتش بازنگري کند. او بايد از ميان ساموئل و آندو ونکو دو تا را به ميدان بفرستد و از ميان حنيف و منتظري و صادقي نيز بايد دو تا را به ميدان بفرستد و در ميان مهاجمان هم بايد به فرهاد و آرش بيشتر بازي بدهدوگرنه به نتيجه نمي رسد. بله استقلال نياز به تغييرات بيشتري در تفکراتش دارد. او تيمي را در دست دارد که به جام جهاني صعود کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها