کد خبر: ۱۶۵۴۲۰
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال پرسپوليس براي ساير حريفان خط و نشان کشيد و اظهار داشت: باحضور خلعتبري در خط حمله سرخپوشان از اين به بعد هر تيمي را اذيت مي کنيم.
به گزارش 598،جواد منافي در گفت‌وگو با تسنيم، در مورد پيروزي پرسپوليس مقابل گسترش فولاد تبريز اظهار داشت: گسترش فولاد تيم بسيار سرسخت و دونده‌اي بود که خيلي ما را اذيت کرد. دايي بعد از بازي با استقلال به بازيکنان گوشزد کرده بود که گسترش فولاد را دست کم نگيرند.

وي درباره اينکه چرا نسبت به بازي‌هاي گذشته موقعيت‌هاي بيشتري روي دروازه‌ پرسپوليس ايجاد شد، تاکيد کرد: گسترش فولاد خط حمله زهر داري داشت و از ابتدا هم اين را مي دانستيم اما خوشبختانه خط دفاع و دروازه‌بان ما روز خوبي را پشت سر گذاشتند.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه با حضور خلعتبري خط هافبک و حمله اين تيم خطرناک‌تر شده، گفت: مطمئن باشيد با بازيکناني که در خط حمله و هافبک داريم از اين به بعد هر تيمي را اذيت مي‌کنيم.

منافي در واکنش به انتقادات مسئولان گسترش فولاد مبني بر اينکه بازيکنان پرسپوليس دست به اتلاف وقت مي‌زدند، تصريح کرد: مطمئن باشيد پرسپوليس در ورزشگاه آزادي مقابل هوادارانش نمي‌آيد تا زمين بخورد. در ذات پرسپوليس و دايي نيست که بخواهند وقت تلف کنند. بالاخره هر تيمي که شکست مي‌خورد بايد چيزي براي گفتن داشته باشد.

وي در خصوص 3 اخطاره شدن رضا حقيقي مقابل گسترش فولاد و غيبت اين بازيکن در بازي حساس با سپاهان، اظهار داشت: در بازي با استقلال هم حداقل 3 اخطار بچگانه گرفتيم. قبل از بازي با گسترش آقاي دايي به بچه‌ها گفت که حواس‌شان باشد اخطار مفت نگيرند اما فوتبال است ديگر، حالا بايد براي حقيقي جايگزين مناسبي پيدا کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها