کد خبر: ۱۶۵۲۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر تاثیرگذار بودن دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در عقب‌نشینی غرب از منطقه، اظهار کرد: دیپلماسی جمهوری اسلامی، تاثیر زیادی در تقویت روحیه جبهه مقاومت و استواری عزم آنها بر مقاومت داشته است.

به گزارش 598، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم ختم مادر سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران درپاسخ به این پرسش که چه چیز باعث عقب‌نشینی آمریکا از رویکرد جنگ‌طلبانه در سوریه شد، اظهار کرد: این مسائل همگی ژست بوده‌اند، آمریکا تا زمانی که اراده پاسخ دادن در دولت سوریه و یا هر دولت دیگری وجود داشته باشد، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: آمریکا تنها زمانی توانایی حمله به یک کشور را دارد که اراده پاسخگویی به رهبران آن کشور وجود نداشته باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تاثیر دیپلماسی جمهوری اسلامی در مورد عقب‌نشینی از مواضع خود در منطقه با تاکید بر این تاثیرگذاری اظهار کرد: ایران تاثیر بسیاری در تقویت روحیه جبهه مقاومت داشته است. ایران باعث شد تا عزم مقاومت در آنها استوار بماند.

نقدی با بیان این‌که سوریه سلاح‌های زیادی دارد، اظهار کرد: اگر همه سلاح‌های سوریه را از آن بگیرند، باز نمی‌توانند امنیت اسرائیل را تامین کنند، چراکه امنیت اسرائیل هیچ‌گاه تامین نمی‌شود.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر گروهک منافقین اظهار کرد: آنها همواره این تهدیدات را انجام می‌دادند.

نقدی در پایان با اشاره به تعطیلی اردوگاه اشرف در کشور عراق و تاثیرگذاری این تعطیلی در کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: آنها در سال‌های اخیر هیچ هنری از خود نشان داده بودند. آنها تنها برای دشمن جاسوسی می‌کردند که با تعطیلی این اردوگاه، بساط جاسوسی‌شان نیز تعطیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها