کد خبر: ۱۶۵۱۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
در تازه‌ترين شماره مجله فيفا تيم‌هاي حاضر در جام جهاني فوتبال ساحلي از جمله تيم ملي ايران معرفي شده‌اند.
به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، روي جلد جديدترين شماره مجله فيفا در ماههاي سپتامبر و اکتبر 2013 منشر شده است به صحنه‌اي از يک قيچي برگردان در فوتبال ساحلي اختصاص پيدا کرده و با تيتر مرحله نهايي جام جهاني فوتبال ساحلي به استقبال برگزاري اين مسابقات در تائيتي رفته است.

زير تيتر هم با مضمون "جام جهاني فوتبال ساحلي در فوتبال جهان موج به راه مي اندازد" هم جالب توجه به نظر مي‌رسد.

در شماره جديد مجله فيفا درباره رقابتهاي جام جهاني فوتبال ساحلي، رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل، رقابتهاي جام جهاني جوانان در ترکيه، وضعيت روساي فدراسيون هاي فوتبال در کشورهاي خاورميانه، حضور فيفا در شبکه‌هاي اجتماعي، نگاهي به رقابتهاي آينده فيفا، پيشرفت فوتبال بانوان در جهان، نحوه بليت فروشي در جام جهاني 2014 برزيل و همچنين گزارشي در باره اميدواريهايي که فوتبال در عرصه هاي مختلف خلق کند، مطالبي نوشته شده است.

مجله فيفا در بخش جام جهاني فوتبال ساحلي، به تيم ملي فوتبال ساحلي ايران و همگروهي که در آن قرار گرفته پرداخته و پس از برزيل، معرفي شده است. نويسنده مطلب درباره تيم ملي فوتبال ساحلي ايران نوشته است:« تيم ملي فوتبال ساحلي ايران امسال به عنوان قهرمان آسيا و تيمي که هميشه در بازيهاي چند وقت گذشته‌اش پيروز بوده پا به جام جهاني گذاشته است. ايران در رقابتهاي قهرماني آسيا و در فينال ژاپن را پشت سر گذاشت و در اين تورنمنت آسيايي که مقدماتي جام جهاني هم محسوب مي‌شد، در 5 بازي 43 گل به ثمر رساند که 20 گلش را به فيليپين زده است. ايراني‌ها در جام‌هاي جهاني گذشته همواره از صعود به مرحله بعد بازمانده‌اند ولي اين بار مي‌خواهند که از گروهشان صعود کنند. تيم ايران بازيکنان خوب و باکيفيتي دارد اما يک مهاجم ويژه و گلزن به نام مسلم مسيگر دارد که روي او حساب ويژه‌اي بازکرده است. اين مهاجم باتجربه در مسابقات آسيايي بهترين گلزن شد و وي مي تواند کليد صعود ايران به مرحله يک چهارم نهايي مسابقات باشد.» مجله فيفا ابتدا برزيل را معرفي کرده، سپس به ايران پرداخته و سنگال و اوکراين تيم‌هاي بعدي بوده‌اند که معرفي شده‌اند.

مجله فيفا از هر تيم بازيکني را معرفي کرده و از علاقمندان فوتبال ساحلي جهان خواسته که حتما بازيهاي آنها را ببينند. از برزيل برونو ژاوير، از ايران مسلم مسيگر، از سنگال السيني نديايي و از اوکراين ويتالي سيدورنکوف معرفي شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها