کد خبر: ۱۶۵۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۰۶ مرداد ۱۳۹۰

دو تن از عوامل اصلي سايت آينده عصر امروز (چهارشنبه) بازداشت شدند.

به گزارش رجانيوز، بازداشت اين دو نفر به‌دليل عملكرد اين سايت و مطالب مندرج در آن بوده است.

يكي از اين افراد، پيش از اين نيز در اسفند ماه 88 بازداشت و پس از حدود يك ماه با قرار وثيقه آزاد شد اما از حكم نهايي دادگاه وي خبري منتشر نشد.

سايت آينده تا كنون چندين بار توقيف و رفع توقيف شده است. اين سايت در جريان فتنه 88 از عوامل اتهام‌زني به نظام و نهادهاي انقلابي بود و با درج برخي از گزارش‌ها به تأييد عملكرد فتنه‌گران، سران داخلي آن‌ها و بزرگ‌نمايي ظرفيت اجتماعي اين طيف پرداخت و ضمناً شايعات و اخبار دروغ متعددي را به نفع اين جريان و عليه نهادهاي مسوول در مقابله با فتنه منتشر كرد.

اين سايت همچنين با انتشار توهين‌هايي عليه برخي از مسئولان ارشد جمهوري اسلامي، خط القاي اختلاف و برجسته كردن آن در ميان مسئولين ارشد، زاويه داشتن برخي از علما و بزرگان با نظام و تضعيف نهادهاي حساس را تقريباً به‌طور ثابت دنبال مي‌كند.

سايت آينده در پروژه‌هاي ملي مانند هدفمند كردن يارانه‌ها نيز كه بنا به تأكيد مقام‌هاي ارشد نظام در شروع كار بايد نوعي همدلي و پرهيز از سياه‌نمايي و كارشكني در رسانه‌ها بازتاب داده مي‌شد، با انتشار گزارش‌هاي جهت‌دار به منفي بافي در اين زمينه پرداخت و بر خلاف مشي اغلب رسانه‌ها در همراهي با اين طرح ملي و مهندسي كردن افكار عمومي براي اجراي بهتر اين طرح، به انتشار هدفمند اعتراض‌هاي موردي و پراكنده كه مي‌توانست در قالب يك الگوي ضد امنيت ملي تكثير شود، پرداخت.

اين سايت در ماجراي مربوط به ابقاي وزير اطلاعات نيز علي‌رغم نهي صريح رهبر معظم انقلاب مبني بر پرهيز از القاي حاكميت دوگانه، به‌گونه‌اي عمل كرد كه اين ذهنيت كاملاً‌ تقويت مي‌شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها