کد خبر: ۱۶۵۰۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال استقلال خبر جدايي‌اش از اين تيم را شايعه دانست و گفت: در سخت‌ترين شرايط رقابت کرده‌ام و مطمئن باشيد شرايطم تغيير خواهد کرد.
سخت‌ترين شرايط رقابت کرده‌ام و مطمئن باشيد شرايطم تغيير خواهد کرد. آرش برهاني در گفت‌وگو با تسنيم، درباره شکست 2 بر صفر تيمش مقابل ذوب‌آهن، ديدار حساس مقابل بوريرام تايلند، شايعه جدايي‌اش از استقلال و مسائل ديگر صحبت‌هاي زير را مطرح کرد:

*  مقابل ذوب‌آهن تا دقيقه 50 با دريافت 2 گل از حريف عقب بوديد ولي در ادامه موقعيت‌هاي زيادي به دست آورديد که هيچ کدام تبديل به گل نشد. چرا؟

آنها تا دقيقه 50 بازي در حالي 2 گل به ما زدند که فقط 3 موقعيت گلزني داشتند در حالي که ما فرصت‌هاي زيادي داشتيم اما متاسفانه توپ‌هاي‌مان وارد دروازه نشد.

*  چرا در اين بازي اين قدر به داوري اعتراض داشتيد؟

شخصاً يدالله جهانبازي را دوست دارم. او از داوران باشخصيت فوتبال ايران است ولي در اين ديدار به اندازه يک نيم فصل اشتباه داشت. او بايد 3 پنالتي براي استقلال مي‌گرفت. اگر ما روي يکي از همين پنالتي‌هاي گرفته نشده به گل مي‌رسيديم، شک نکنيد روند بازي تغيير مي‌کرد.

*  اين شکست قطعا از نظر رواني روي تيم براي بازي حساس مقابل بوريرام تاثيرگذار خواهد بود. چطور با اين قضيه کنار مي آييد؟

اگر به اين شکست نگاه مثبتي داشته باشيم مي‌توانيم از آن درس بگيريم. مي‌توانيم نقاط ضعف‌مان را آناليز و آنها را برطرف کنيم تا مقابل بوريرام بي‌نقص ظاهر شويم، ضمن اينکه اگر مصدومان ما به اين ديدار برسند تيم قوي‌تري خواهيم داشت.

*  به نظرت استقلال در اين فصل زيبا بازي مي‌کند؟

همه مي‌گويند در دربي بد بازي کرديم ولي مقابل ذوب‌آهن بازي زيبايي را از استقلال شاهد بوديم. سوال من اين است که آيا به بازي زيبا امتياز دادند؟ به نظرم بهتر است زيبا بازي نکنيم ولي امتياز بگيريم تا اينکه زيبا بازي کنيم و هيچ امتيازي کسب نکنيم.

*  برخي‌ها معتقدند امير قلعه‌نويي بايد بيشتر از تو استفاده کند. فکر مي‌کني چرا برخلاف سال‌هاي گذشته کمتر بازي مي کني؟

تمام تمرکز من روي آينده است و به قبل باز نمي‌گردم. اگر تا به حال صحبتي هم در اين باره انجام نداده‌ام به اين دليل بوده که دوست نداشتم حاشيه‌‌اي براي استقلال به وجود بيايد و يا از صحبت‌هايم سوء‌برداشتي شود. تمام فکرم معطوف به موفقيت استقلال است.مطمئن باشيد شرايط اين گونه نخواهد ماند. در حال حاضر هم بازي با بوريرام را در پيش داريم و همه فکر و ذکرمان اين است که به جمع 4 تيم برتر آسيا راه پيدا کنيم.

* گفته مي شود همه تمرکز استقلال روي قهرماني در آسيا است به همين دليل در مسابقات ليگ برتر دست به عصا پيش مي‌رود. نظرت در اين باره چيست؟

در کل اين موضوع را رد نمي‌کنم. ما يک سال و نيم براي رسيدن به اين مرحله تلاش کرده‌ايم و دوست داريم نتيجه بگيريم. قهرماني آسيا چيز کمي نيست. خود من به شخصه اميدوارم سومين قهرماني آسيا را براي استقلال به ارمغان بياوريم. همه تلاش ما معطوف اين است که ستاره سوم را روي پيراهن استقلال بنشانيم.

*  در حالي صحبت از قهرماني در آسيا مي‌کني که مشکلات مالي فشار زيادي به تيم آورده است و بازيکناني مثل مهدي رحمتي از اين مسئله گله کرده‌اند، حتي امير قلعه‌نويي گفته با اين شرايط نبايد انتظار ستاره سوم را داشت.

ببينيد بازيکن نبايد فکرش درگير مسائل مالي باشد چون مشکلات اقتصادي مانع تمرکز کامل او مي‌شود. مسئولان بايد بتوانند شرايطي را فراهم کنند که بازيکنان در اين برهه مهم و حساس فقط روي ديدار با بوريرام و صعود از اين مرحله تمرکز کنند.

* بوريرام در تهران نشان داد حريف دست و پا بسته‌اي نيست. فکر مي‌کنيد بتوانيد با موفقيت از تايلند خارج شويد؟

وقتي به بوريرام برخورد کرديم همه گفتند بازي آساني داريم و عنوان کردند اين تيم به نسبت ساير تيم‌ها ضعيف‌تر است ولي وقتي عملکرد آنها را مشاهده کردند، نظرشان تغيير کرد. اين تيم چند بازيکن خوب دارد و از نظم تاکتيکي خوبي برخوردار است ولي با اين وجود در تايلند با موفقيت از زمين خارج مي‌شويم.

*  نقل قولي از تو در يکي رسانه‌ها منتشر شد مبني بر اين که با رفتن مجتبي جباري کارت در خط حمله استقلال سخت شده است. اين مسئله را تاييد مي‌کني؟

وجود مجتبي در هر تيمي نعمت است. او به موقع به بازي سرعت مي‌دهد و به موقع سرعت بازي را مي‌گيرد. با حضور جباري در ترکيب تيم خيالم راحت بود که تا پايان بازي حداقل 2 موقعيت گل خواهم داشت. غيبت جباري در استقلال خيلي احساس مي‌شود و اميدوارم جايگزين خوبي براي او پيدا شود.

*  اينکه گفته مي‌شود به دليل نيمکت‌نشيني قرار است در نيم فصل از استقلال جدا شوي صحت دارد؟

جدايي‌ام از استقلال شايعه است. در سخت‌ترين شرايط رقابت کرده‌ام و مطمئن باشيد شرايطم تغيير خواهد کرد. در استقلال بلدم و مي‌دانم چطور حقم را بگيرم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها