کد خبر: ۱۶۵۰۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
از جوسازی رسانه‌‎های اسرائیلی تا اعتراف واشنگتن پست:
یکی از جانبازان کشورمان در این رابطه در تماسی تلفنی به واشنگتن پست گفت: ”مردم معتقدند بعید است اسد چنین عملی را مرتکب شده باشد.“ واشنگتن پست در ادامه مطلب خود نوشت: ”حمله شیمیایی عراق به ایران پس از حمله اتمی امریکا به ژاپن مرگبارترین یورش نظامی به مردم یه کشور بوده است.“ واشمگتن پت اذعان کرد حدود 20 هزار نفر از سربازان ایرانی که در دوران جنگ تحمیلی مورد حمله شیمیایی قرار گرفته بودند در دم جان خود را از دست دادند
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، در حالی که گفتگوهای امریکا و روسیه پیرامون طرح جدید روس ها برای حل و فصل مسئله سوریه ادامه دارد، و همچنین سازمان ملل در حال تکمیل اطلاعات خود در زمینه تشخیص مقصر حمله شیمیایی علیه افراد غیرنظامی در سوریه است، رسانه های صهیونیستی هنوز هم تمام تلاش خود را به کار می برند تا به نحوی رد پای ایران را در منازعه سوریه پررنگ جلوه دهند.

سایت های خبری اسرائیلی از جمله جورازلیم پست با خبرهای مکرر روزانه خود سعی دارند ایران را اگرچه فقط در حد حامی اسد به نحوی مقصر و جنایتکار جلوه داده و از این رهگذر به تخریب وجهه جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف خود بپردازند. اما مطلب اقرار گونه امروز واشنگتن پست که مصاحبه با چند تن از جانبازان شیمیایی هموطنمان را درج کرده بود خلاف مدعای صهیونیست ها را اثبات کرد.

در این مطلب با اشاره به گوشه ای از جنایات صدام علیه ایران به طور ضمنی آمده است چگونه امکان دارد کشوری که خود قربانی تسلیحات شیمیایی است از کسی حمایت کند که از این سلاح های کشنده علیه افراد بی گناه استفاده نموده است؟

یکی از جانبازان کشورمان در این رابطه در تماسی تلفنی به واشنگتن پست گفت: ”مردم معتقدند بعید است اسد چنین عملی را مرتکب شده باشد."


واشنگتن پست در ادامه مطلب خود نوشت: ”حمله شیمیایی عراق به ایران پس از حمله اتمی امریکا به ژاپن مرگبارترین یورش نظامی به مردم یه کشور بوده است." واشمگتن پت اذعان کرد حدود 20 هزار نفر از سربازان ایرانی که در دوران جنگ تحمیلی مورد حمله شیمیایی قرار گرفته بودند در دم جان خود را از دست دادند که این خود سندی مبنی بر نفرت و انزجار ملی از تسلیحات شیمیایی در ایران محسوب می شود.

همچنین، سی ان ان در مطلبی به صورت کاملا ناخواسته! با به چالش کشیدن ادعاهای شورشیان سوری که مدعی شده اند اسد، سلاح های شیمیایی خود را به خارج از سوریه یعنی عراق و ایران منتقل کرده است به نقل از یک مقام عراقی نوشت: ”کشورهایی که خود از رهگذر استفاده جنایتکارانی نظیر صدام از سلاح های شیمیایی دچار آسیب و صدمه شده اند اجازه نمی دهند چنین موادی به خاک کشورشان منتقل گردند."

پس از اینکه بی اساس بودن ادعای استفاده دولت بشار اسد از سلاح های شیمیایی به دلیل عدم ارائه سند و مدرک معتبر از سوی مدعیان آن مشخص گشته و سبب تمسخر امریکا در اذهان عمومی شد این بار جا به جایی تسلیحات فوق الذکر به کشورهای دیگر تبدیل به بهانه جدید آنان شده تا در هر صورت دستاویزی برای حمله نظامی به سوریه وجود داشته باشد.

کما اینکه اوباما رئیس جمهور ایالات متحده، در سخنان خود اظهار داشت اگر راه حل روس ها برای خلع سلاح دولت اسد نتیجه بخش نباشد منتظر تایید سازمان ملل نمانده و به سوریه حمله خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها