کد خبر: ۱۶۵۰۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل استقلال دليل تعويق سفرش به تايلند را تهيه ارز، عنوان مي‌کند و مي‌گويد که تيمش با خستگي جسمي و ذهني برابر بوريرام ظاهر مي‌شود.

به گزارش 598،علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا، از دليل تعويق سفرش به تايلند گفت و از پيروزي استقلال برابر بوريرام سخن گفت. مشروح گفت و گو را مي‌خوانيد:
 


* سايت باشگاه استقلال از نرفتن شما به تايلند و تعويق سفرتان به اين کشور جهت ديدار با بوريرام خبر داده است. دليلش چيست؟
 


- تهيه نشدن ارز، دليل تعويق سفرم بود.شايد 10 الي 15 روز سفرمان به خارج از کشور به طول بينجامد. ديشب ديديم با اين مبلغ ارزي که تهيه کرده‌ايم، نمي‌توانيم به مدت طولاني در خارج باشيم، به همين دليل من در ايران ماندم تا با تهيه ارز مورد نياز، يکي ، دو روز آينده راهي تايلند شوم. البته آقاي نجف نژاد هم مرا در اين سفر همراهي مي‌کند.
 


* البته عنوان شده بود که شما به دليل شکايت يکي از بازيکنان سابق استقلال ممنوع الخروج شده ايد.
 


- من به تايلند نرفته‌ام، گيريم هم ممنوع الخروج شده باشم، مگر چه شده است؟ ما هر کاري کنيم برايمان از اين صحبت‌ها در مي‌آيد، من واقعيت را به شما گفتم.
 


* شب گذشته در فرودگاه و کنار بازيکنان بوديد. فضا چطور بود؟ عزم لازمه را ميان آنها ديديد؟
 


- بله. بازيکنان ما توانشان را مي‌گذارند تا برنده از ميدان خارج شوند. من هم پس فردا به آنها ملحق مي شوم، اما فکر نکنيد که ما از لحاظ بدني و ذهني فرسوده شده‌ايم. بازي‌مان برابر ذوب آهن لغو نشد و داوري هم که اظهر من الشمس بود. ما را به زور بازاندند. بعد هم که مي‌گويم مشکوکم، مي‌گويند چرا مشکوکي؟ آقاي محترم! اين شکست ما برابر ذوب آهن را هم در کارنامه‌ات بنويس. سه پنالتي ما را برابر ذوب آهن نگرفته‌اند و حالا هم داريم به مصاف بوريرام مي‌رويم.
 


* بگذريم. با نگاه ملي بايد به استقلال فعلي نگاه کرد.

 

- درست است. اما چرا هيچ کس به ما کمک نمي‌کند؟ اسماً مي‌گويند نگاه ملي به استقلال، اما سوهان دست‌شان گرفته‌اند و اعصاب تيم ما را سوهان مي‌کشند. بازيکنان و کادر فني ما از جان مايه مي‌گذراند که در اين شرايط کار مي‌کنند.
 


* ان‌شاءالله با صعود استقلال از اين مرحله، ترجيح مي‌دهيد با الاهلي عربستان رو به رو شويد يا اف ث سئول کره ؟
 


- براي ما چندان فرقي نمي‌کند، اما فکر مي‌کنم نماينده کره بهتر باشد. آنها فوتبال بازي مي‌کنند و بازي برابر آنها به مراتب راحت‌تر است، اما عرب‌ها تمارض مي‌کنند و از لحاظ روحي و رواني تيم ما را دچار مشکل مي‌کنند.
 


* به دعاي خير هواداران اعتقاد داريد؟

 

- حتما. ما تا اينجا هم با دعاي آنها به اين مرحله رسيده‌ايم و از آنها مي‌خواهم ما را فراموش نکنند. به هواداران عزيزمان عرض مي‌کنم که ناراحت شکست از ذوب آهن نباشند، دو پنالتي تعيين کننده ما و بحث‌هاي ديگري که بهتر است به آنها اشاره نکنم در آن بازي موثر بود و ان‌شاءالله با برد بوريرام و با روحيه‌اي بالا، تلخي اين شکست هم فراموش شود.
 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها