کد خبر: ۱۶۵۰۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
مهدی امیرآبادی امروز صبح علی الطلوع با تلفن بچه‌های روزنامه ورزشی از خواب بیدار شد ، آنهایی که خبر ممنوع‌الخروج شدن علی فتح‌اله‌زاده را از روی سایت گل خوانده بودند.
598،امیرآبادی که به تازگی به تیم پیکان پیوسته از این موضوع خیلی خوشحال نیست اومی‌گوید: تا یک بحث حاشیه‌ای شده همه پیگیر خبر هستند در حالی که اگر موضوع یک کم به خود فوتبال ربط داشت کسی نبود که حالی از ما بپرسد.
امیرآبادی اما سپس در ادامه حرف‌هایش می‌گوید: موضوع آقای فتح‌اله‌زاده مستقیما به من ارتباطی پیدا نمی‌کند من و تعدادی از بازیکنان‌ها مدت‌ها از استقلال طلبکار بودیم و باشگاه اقدامی در این زمینه برای ما انجام نمی‌ داد در نهایت من به شخصه چکی که دستم بود را خرج کردم و با آن ماشین خریدم و به کسی هم که این چک را از من دریافت می‌کرد گفتم که وضعیت چه طور است ... اتفاقا من آن ماشین را هم فروخته‌ام و در حال حاضر هیچ چیزی وجود ندارد مسوولیتش را با من باشد.
امیرآبادی در پایان می‌گوید: شنیدم استقلال شرایط مالی خوبی ندارد اما بالاخره برای پایان این وضعیت یک کاری باید کرد، نمی‌شود کاری به حال این موضوع کرد به نظر من کسانی که مسوولیت استقلال را دارند باید در کلان موضوع یک فکری به حال این ماجرا بکنند تا این  وضعیت استقلال بالاخره یک روز به پایان برسد.
گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها