کد خبر: ۱۶۵۰۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با سرقت و مقابله با قاچاق مواد مخدر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به همراه دستگیری چهار تبهکار و فروشنده مواد مخدر خبر داد.

اسماعیل فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح مبارزه با سرقت از سوی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی، موفق شدند چهار متهم به سرقت را شناسایی و دستگیر کنند که از بین این افراد یک نفر زن بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا اظهار داشت: مردم نکا نیز در دستگیری این متهمان تلاش بسیار خوبی داشتند و همکاری مردم و اطلاع‌رسانی به موقع آنان موجب دستگیری این تبهکاران شد.

فتحی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح از منزل متهمان بیش از یک کیلوگذم سوخته تریاک و 150 گرم شیشه کشف شده است.

فرمانده انتظامی نکا گفت: هفته گذشته نیز یک کیلوگرم تریاک و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط و متهمان تحویل مقامات قضایی شدند.

فتحی همچنین یادآور شد: پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد امنیت در جامعه با تمام توان وارد شده مردم با اطلاع‌رسانی مناسب و اعتماد به پلیس، کمک کار ما در رسیدن به اهداف باشند.

وی یکی از مولفه‌های مهم برقراری نظم و امنیت در شهرستان و محلات را تعامل و همکاری مردم با پلیس عنوان و تصریح کرد: پلیس همواره برای برقراری نظم و امنیت در جای جای این شهر و دیار حضور مستمر دارد و در این زمینه مردم با اطلاع‌رسانی به موقع می‌توانند کمک کار ما باشند.

فرمانده انتظامی نکا در ادامه با اشاره به طرح‌های امنیتی و انتظامی شهرستان در راستای مقابله با جرایم و برقراری نظم و امنیت ترافیکی یکی از اولویت‌های مهم را مقابله جدی پلیس با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اعلام کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها