کد خبر: ۱۶۴۹۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
صد درصد می‌توانیم قهرمان شویم. از تیم‌های دیگر چیزی کمتر نداریم و بهتر هم هستیم امروز از حضور پرشور هواداران تشکر می‌کنم.
سایت گل – بازیکنان پرسپولیس بعد از برد دشوار مقابل نماینده سختکوش تبریز در میکسدزون ورزشگاه آزادی  روزهای خوبی را برای تیم شان د آینده  نوید دادند و البته در لابه لای حرف های شان نکات جالبی  را مطرح کردند.

محسن بنگر :‌بازی خوبی بود گسترش فولاد تیم خوبی بود و خوشحالیم یک بر صفر پیروز شدیم و از این نتیجه راضی هستیم.آنها تیم‌شان خیلی خوب بود و مهاجمان خوبی داشتند به همین خاطر موقعیت هایی را به دست آوردند.

قبل و بعد ازدربی صحبت‌هایی می‌کنند و می‌گویند اینها بازیکنان میلیاردی هستند. کدام پول؟ اگر پولی می‌بینید در باشگاه به ما هم بگویید. ما به خاطر این پیراهن بازی می‌کنیم. قرارداد داریم اما به ما پولی ندادند.ما تا آخر فصل هم بازی می کنیم و پول نمی گیریم، به خاطر این پیراهن کارمان را انجام می‌دهیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم پس اینقدر نگویند ما میلیاردی هستیم.

‌سپاهان تیم سابق من است، اما مدت زیادی از آن گذشته است. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید در تمام مسابقات امتیاز بگیریم. برای من برخورد تماشاگران سپاهان مهم نیست و رنگ پیراهن قرمز مهم است که دارم با آن بازی می‌کنم.

در بین دو نیمه به حقیقی گفتم مواظب باش و بعدا هم 10 بار گوشزد کردیم سه اخطاره نشود اما با یک حرکت بچه‌گانه و مهدکودکانه سه کارته شد تا در بازی که به او احتیاج داریم نتواند کنار ما باشد.

محمدر ضا خلعتبری :بازی بسیار خوبی بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی متاسفانه تبدیل به گل نشد. در دقیقه 45 صاحب یک پنالتی شدیم که آن را گل کردیم که در شروع نیمه دوم خوب نبودیم اما خدا را شکر توانستیم در نهایت سه امتیاز را بگیریم.

صد درصد می‌توانیم قهرمان شویم. از تیم‌های دیگر چیزی کمتر نداریم و بهتر هم هستیم امروز از حضور پرشور هواداران تشکر می‌کنم.

در صحنه خوشحالی بعد از گلم مشکل خاصی نبود از کنار آن خبرنگاران پریدم .دو سه روز دیگر تولد ماهینی است .بعد از گل به طور فرضی شمع‌هایی را فوت کردم و ان شاءالله او همیشه سلامت باشد.

پیام صادقیان: برای هر مسابقه برنامه داریم. خدا را شکر امروز خیلی کار کردیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

ما در هر بازی برنامه‌ای داریم و در آن مسابقه به فکر کسب پیروزی و سه امتیاز هستیم. نمی‌خواهیم از کورس قهرمانی عقب بمانیم و سعی می‌کنیم در هر بازی نتیجه بگیریم تا به موفقیت برسیم.

امید عالیشاه: روند رو به رشدی داریم و  امروز بازی بسیار خوی انجام دادیم و می‌توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم اما خدا را شکر سه امتیاز بازی را کسب کردیم.بچه‌ها امروز بسیار خوب کار کردند. روند حرکتی ما رو به رشد است می‌توانیم به صدر جدول برسیم و خدا را شکر وضعیت‌مان خوب است.خدا را شکر می‌کنم امروز همه بچه‌ها زحمت کشیدند و کل تیم بهترین بودند.چون مصدومیتی از گذشته دارم در برخی توپ‌هایی که مدافع حریف به من نزدیک است برای جلوگیری از مصدومیت می‌پرم تا مشکلی به وجود نیاید.در آن صحنه نیمه دوم هم برخورد خاصی رخ نداد و پنالتی نبود.

رضا حقیقی:‌ بازی بسیار خوبی بود و همان‌طور که فکر می‌کردیم بازی با گسترش فولاد دیدار سختی برای ما بود. گسترش فولاد یک تیم محکم با بازیکنانی دونده دارد. این تیم در نیمه اول کمی اسیر جوانی خود شد.بازیکنان ما در نیمه اول رفته رفته جان گرفتند و به هماهنگی رسیدند در این بازی مستحق گل بودیم، پرسپولیس ان شاءالله روز به روز بهتر خواهد شد تا بتوانیم در جدول خودمان را بالا بکشیم.بازی با سپاهان سخت است اما امسال همانطور که گفتم بازی آسانی برای ما وجود نخواهد داشت و همه بازی‌ها سخت است.

سیدجلال حسینی: از اینکه هواداران به من لقب باغیرت دادند، افتخار می کنم. این افتخار بزرگی است که نصیب من شد و خوشحالم مرا قبول کردند اما می‌گویم نباید به یک گل بسنده کنیم. اگر در دقایقی پایانی گلی می‌خوردیم چه کسی می‌خواست جواب هواداران را بدهد؟ چطوری می‌خواستیم به آنها بگوییم به رده دوم نرسیدیم؟ البته ما هر روز بهتر می‌شویم. گسترش فولاد هم تقریبا در حد یک تیم صدرنشین مقابل ما بازی کرد.با توجه به نتایج اخیر ما فقط به دنبال برد بودیم هیچ چیز جز برد ما را راضی نمی‌کند. اما ای کاش بازیکنان ما قدر موقعیت‌های گل خود را بیشتر بدانند تا در آینده دچار مشکل نشویم. در یکی دو بازی متاسفانه باخت بدی داشتیم و اکنون خود را برای 90 دقیقه حساس و سخت مقابل سپاهان آماده می‌کنیم.

سید مهدی سید صالحی: در نیمه اول می‌توانستیم با 3 گل گسترش را شکست دهیم، اما در نیمه دوم بازی همیشگی را نداشتیم، ضمن اینکه در نیمه دوم گسترش فولاد چیزی برای از دست دادن نداشت.در نیمه دوم خوب نبودیم و چند صحنه فقط توانستیم ضد حمله‌های خوبی بزنیم. قسمت بود که با یک گل این بازی ببریم اما مهم 3 امتیاز بازی بود که به دست آوردیم. بخصوص بعد از دربی این 3 امتیاز مهم بود.

اینطور نیست که  در پرسپولیس هافبک‌ها نمی‌توانند به خوبی مهاجمان را تغذیه کنند.تیم و بچه‌ها هر روز شرایطشان بهتر می‌شود و هماهنگ‌تر می‌شویم، با تدبیر علی دایی مطمئن باشید روز به روز بازی‌هایمان بهتر می‌شود و انشاءالله برای بازی‌های آینده بتوانیم بهتر هم بازی کنیم.

سعید شیرینی:ابتدا ضایعه دردناک تصادف دو اتوبوس در اتوبان تهران - قم را تسلیت می‌گویم. در مورد بازی هم باید بگویم پرسپولیس سزاوانه پیروز شد. به رسول خطیبی و شاگردانش که جوانمردانه بازی کردند تبریک می‌گویم. ما با این برد از نظر روحی و روانی بهتر از قبل شدیم و با تمرکز به مصاف سپاهان خواهیم رفت.

 

دیگر نمی‌دانم چه بگویم! پلک‌هایم را روی هم می‌گذارم علیه من جوسازی می‌کند، اخم می‌کنم باز هم همین کار را انجام می‌دهند. می‌خندم باز هم علیه من جوسازی می‌کنند. با این حال من مخلص تک تک خبرنگاران و فردوسی‌پور هستم و دست تک تک هواداران پرسپولیس را می‌بوسم. چون در این هفته که من تحت فشار بودم آنها با پیامک‌ها و تلفن‌هایشان به من دلداری دادند و خیلی به من کمک کردند.

میثم حسینی: در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم اما فقط توانستیم یک گل بزنیم. بازی خیلی سختی بود و خوشبختانه با حمایت هواداران موفق شدیم این بازی را ببریم و خدا را شکر که با بازی خوبمان توانستیم خودمان را در جدول نیز بالا بکشیم.

امروز موهایم مدل خاصی نداشت اما اگر بخواهیم یک مدل بگویم امروز مدل دانش‌آموزی زده بودم.

از این به بعد هر بازی برای ما 6 امتیازی است و همینکه عادت به نباختن کردیم، خیلی خوب است. امیدوارم که نوار پیروزی‌های پرسپولیس دیگر قطع نشود.گسترش تیم جوان و یکدستی است و مطمئن هستم اگر در این فصل در لیگ برتر بماند برای فصل بعد تیم بسیار خوبی خواهد داشت و می‌تواند خودش را به همه ثابت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها