کد خبر: ۱۶۴۹۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
خطیبی:
به پرسپولیس و علی دایی و هواداران این تیم این برد را تبریک می‌گویم و به بازیکنان خودم هم تبریک می‌گویم که فوتبال جوانمردانه و قابل قبولی انجام دادند.
سایت گل - رسول خطیبی که مدام لب خط حرص می خورد و گاهی اوقات خودش می خواست داخل زمین شود و بازی کند یا گوش شاگردانش را بگیرد  بعد از باخت زیاد هم ناراحت نبود و البته در سالن کنفرانس خیلی کم حرف زد.خطیبی  در مصاحبه اش  گفت: «به پرسپولیس و علی دایی و هواداران این تیم این برد را تبریک می‌گویم و به بازیکنان خودم هم تبریک می‌گویم که فوتبال جوانمردانه و قابل قبولی انجام دادند. از دقیقه 30 تا 40 تیم ما کمی عقب کشید و از آنجا ضربه خوردیم اما از بازیکنانم راضی هستم چون آنها اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و از همه آنها تشکر می‌کنم.»

وی باز هم به بحث داوری اعتراض داشت و البته خواهشی جالب از کمیته داوران :« در این مدت زمان که لیگ شروع شده پنالتی‌های تیم ما را نگرفته‌اند و هیچ اعتراضی هم به داور نکرده‌ایم امامحسن ترکی در نیمه اول از 4 کارت زرد سه کارت بی‌مورد به بازیکنان ما داد و همین مسئله بازیکنان ما را دچار استرس کرد. ترکی از بهترین داوران است اما از کمیته داوران می‌خواهم که او را برای قضاوت بازی‌ تیم‌های تبریزی انتخاب نکنند و احترام او را هم نگه‌ می‌داریم و این فقط یک خواهش است و اگر چنین کاری بکنند مردم آذربایجان راضی خواهند شد. در نیمه اول هم یک صحنه مشکوک پنالتی روی ایمان موسوی رخ داد که کارشناسان نظر بدهند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها