کد خبر: ۱۶۴۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاري فارس از قم، در اين تجمع كه به همت جهاد دانشگاهي استان قم از ساعت 10 و 30 دقيقه صبح امروز با حضور روسا، معاونين و دانشجويان دانشگاه‌هاي قم در گلزار شهداي علي بن جعفر قم برگزار شد، تجمع‌كنندگان با شعار‌هاي «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسرائيل»، «مرگ بر انگليس»، «مرگ بر منافق» و« مرگ بر ضد ولايت فقيه» انزجار خود را در برابر اقدامات تروريستي اخير كشور از جمله شهادت شش تن از مسئولان اطلاعات سپاه علي بن ابيطالب(ع) در منطقه سردشت و ترورهاي مكرر اساتيد و دانشجويان كشور نشان دادند.
دانشجويان پلاكاردهايي با عناويني چون «آلمان شريك تروريستي آمريكاست» ، «ما بزرگ‌ترين قربانيان تروريسم در جهان هستيم» و «آمريكا بزرگ‌ترين تروريست جهان است» در دست داشتند.
سپس در اين مراسم تجمع‌كنندگان بر سر مزار شش شهيد اخير منطقه سردشت حاضر شده و ضمن اداي احترام به فاتحه‌خواني پرداختند.
در ادامه اين مراسم آياتي چند از كلام‌الله مجيد قرائت شد و سپس دكتر رضا برنجكار، رئيس پرديس قم دانشگاه تهران در مورد اتفاقات اخير كشور به ويژه شهداي سردشت و ترور‌هاي اخير اساتيد و دانشجويان كشور به ايراد سخنراني پرداخت.
در ادامه اين مراسم دكتر عليرضا باقري‌ثالث رئيس دانشگاه حضرت معصومه(س) بيانيه جامعه دانشگاهي قم را قرائت كرد.
در پايان اين مراسم پرچم‌هاي آمريكا و اسرائيل در اعتراض به جنايات و ترورهاي اخير نخبگان در كشورتوسط دانشجويان به آتش كشيده شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها