کد خبر: ۱۶۴۸۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
وزیر کشور با تاکید بر شأن مدیران گفت: مهم‌ترین ویژگی مسئولان باید مسئولیت‌پذیری باشد.

به گزارش  598 به نقل از خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با  بیان اینکه برای رشد و توسعه در منطقه باید به دنبال خلاقیت ابتکار و نوآوری باشیم، گفت: در کنار این لازم است تا تلاش خود را نیز دو چندان کنیم.

وی بر توجه به فعالیت‌های اقتصادی و توسعه‌ای تاکید کرد و افزود: باید سرمایه‌گذاری‌ها در بخش‌های مختلف رشد، توسعه و رونق شهرستان‌ها دو چندان کرده و در این میان آحاد مردم نیز با یک بسیج همگانی و مشارکت در این عرصه این اصل مهم را در نظام اسلامی محقق سازند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه مسئولان باید مسئولیت‌پذیری خود را ارتقا داده و از سوی توقعات مردم از دولت هم کمتر شود، تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی و اشتغال باعث عزتمندی هر چه بیشتر کشور خواهد شد.

رحمانی فضلی همچنین ظرفیت نیروی انسانی استان را بالا برشمرد و اضافه کرد: نیروهای پرتوان و با استعدادی در شهرستان و استان وجود داشته که بایستی با فکر و طرح از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری شود.

وی همچنین از انتخاب شهرستان شیروان به عنوان شهر پایلوت مبارزه با مواد مخدر در کشور خبر داد و گفت: این انتخاب به خاطر موقعیت خاص شهرستان است.

به گفته دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور مبارزه و کشفیات در این زمینه پاداش بومی تعلق می‌گیرد.

وزیر کشور سفر دو روزه‌ای را به شهرستان شیروان زادگاه خود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها