کد خبر: ۱۶۴۸۴۴
زمان انتشار: ۲۲:۴۸     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم اهل بورکينا فاسو که در تيم ملي اين کشور هم حضور دارد از شرايط موجو در داماش راضي به نظر نمي رسد.بوبکر کبه که سابقه حضور در چند تيم از ليگ دسته دوم فرانسه را هم در کارنامه دارد با آمدن به ايران سعي دارد به موفقيت برسد اما شرايط بر وقف مرادش نيست.
مصاحبه سايت گل را با کبه در آستانه بازي اين تيم با صبا بخوانيد.

اوضاع و احوالت در داماش چطور است؟

شرايط خيلي خوبي را تجربه نمي کنم.من به عنوان يک بازيکن ملي پوش و حرفه اي به اينجا امده ام اما شرايط آنطور که مي بينم حرفه اي نيست و اين موضوع به ضرر من است و حتي ممکن است تيم ملي را هم از دست بدهم.

چرا حرفه اي نيست ؟

اول اينکه من پست بازم مهاجم است اما از من به عنوان هافبک چپ بازي مي گيرند اين اصلاً براي من خوب نيست چرا که من مي خواهم گلزني کنم و با اين هدف به ايران آمدم که با گلزني هاي فراوان به اهداف بزرگتري برسم امااين اوضاع براي من ايده آل نيست.علاوه بر مشکلاتي که گفتم نا مهرباني بعضي از افراد را هم بايد اضافه کنم.

با اين حال در بازي هايي که از تو مي بينيم با تمام وجود تلاش مي کني؟

من يک بازيکن حرفه اي هستم و به تعهدي که دارم پايبند هستم از آن مهمتر مردم رشت خيلي مردمان مهرباني هستند که با حمايت هاي خود هميشه به من انرژي داده اند من براي هواداران داماش مي جنگم و تلاش مي کنم.

يعني فکر مي کني انتخاب داماش اشتباه بوده است؟

من نمي خواهم از خودم تعريف کنم اما مي توانيد تحقيق کنيد من سابقه حضور در تيمهاي ليگ فرانسه را دارم.در تيمهايي مثل استراسبورگ ونيتس بازي کردم.همين حالا هم که با شما حرف مي زنم از تيم الزمالک مصر پيشنهاد دارم اما آقاي عابديني گفتند که بمانم و براي داماش بازي کنم.

پس با عابديني مشکلي نداري؟

آنطور که من مي دانم عابديني مدير بزرگي در فوتبال ايران است و من هم به خاطر او و مردم رشت به داماش آمدم اما متاسفانه آقاي عابديني هم کم لطفي مي کند. با اين شرايط خيلي سخت است و اذيت مي شوم جالب اينجاست که بي پولي هم در اين شرايط بي داد مي کند.

بازي با صبا اين اميد را داري گلزني کني؟

اگر کادر فني بخواهد که من بازي کنم بله من در هر بازي که به ميدان مي روم مطمئن هستم که گلزني مي کنم اما در اين چند بازي يا خيلي کم بازي کردم يا در پستهايي از من بازي گرفتند که گل زدن وظيفه اصلي من نبوده... اما سعي مي کنم اگر در ميدان باشم با گلزني مردم رشت را شاد کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها