به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك در راستاي ارتقاي كيفي خدمات، جلب رضايت مشتريان و همچنين تسهيل و تسريع در ارائه خدمات بانکي، نسبت به راه اندازي سيستم هاي مكانيزه دريافت قبوض خدمات شهري اقدام نموده كه بر اين اساس در تير ماه سالجاري مشتريان اين بانك و دارندگان کارت بانکهاي عضو شبکه شتاب از طريق دستگاههاي خودپرداز ، تلفنبانک (09602) ، دستگاههاي pos ، سيستم بانكداري اينترنتي و همراه بانک ، 3 ميليون و 651 هزار انواع قبوض خدمات شهري خود را پرداخت نموده اند.
بنابر اين گزارش مشتريان اين بانك از طريق دستگاههاي خودپرداز يک ميليون و 577 هزار، تلفنبانک 788 هزار، دستگاههاي پايانه فروشگاهي (pos)
يک ميليون و 87 هزار، همراه بانک 131 هزار و سيستم بانكداري اينترنتي 68
هزار قبوض خود را پرداخت نمودهاند. اين گزارش مي افزايد: مجموع تعداد قبوض
دريافتي در تير ماه سالجاری از طريق امکانات مکانيزه بانک صادرات ايران سه
ميليون و 651 هزار قبض بوده که وجه آن بالغ بر يک ميليارد و 148ميليون
ريال گرديده است.
گفتني است استفاده از سيستم هاي مكانيزه پرداخت قبوض
خدمات شهري بانك صادرات نقش بسزايي در صرفه جويي وقت و هزينه مشتريان، كاهش
ترافيك و آلودگي هوا و جلب رضايتمندي مشتريان دارد.
لازم به ذكر است
دارندگان سپهر كارتهاي بانك صادرات و كارت بانكهاي عضو شبكه شتاب به راحتي
مي توانند طي تماس با شماره تلفن 09602 (صداي سپهر) و يا مراجعه به
دستگاههاي پايانه فروشگاهي و خودپردازهاي اين بانك در سراسر كشور كه مجهز
به سيستم باركدخوان مي باشند و همچنين عضويت در سيستم همراه بانک و يا
بانكداري اينترنتي بانك صادرات، قبوض خدمات شهري خود را بصورت رايگان
پرداخت نمايند.